Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3365939
asha speelbak.jpg
asha speelbak.jpg (122.79 KiB) 1872 keer bekeken
Tis zo'n lekker ventje. Hij is super op mij gericht, buiten gaat perfect, op de puppycursus gaat perfect. Thuis lekker bezig met de clicker om te shapen. Vind ie helemaal leuk en dat gaat ook super.

Maar dan....in de puppyren…..ik schreeuw lekker want ik wil er uit. Iedere ochtend 6 uur.....ik schreeuw lekker want ik heb honger.
En qua zindelijkheid. Ik zet hem echt ieder uur buiten voor een plas, na het eten naar buiten voor een poep. Maar meneer vind het nodig om gewoon binnen te piesen net nadat hij buiten ook geplast heeft, en op het terras of in de garage zijn drolletjes neer te leggen als hij de kans krijgt. In de ren is hij gewoon droog.
Dat is dus nog ff een dingetje om aan te werken.
Door Lizzy
#3365976
tt-tjes schreef:asha speelbak.jpg

Tis zo'n lekker ventje. Hij is super op mij gericht, buiten gaat perfect, op de puppycursus gaat perfect. Thuis lekker bezig met de clicker om te shapen. Vind ie helemaal leuk en dat gaat ook super.

Maar dan....in de puppyren…..ik schreeuw lekker want ik wil er uit. Iedere ochtend 6 uur.....ik schreeuw lekker want ik heb honger.
En qua zindelijkheid. Ik zet hem echt ieder uur buiten voor een plas, na het eten naar buiten voor een poep. Maar meneer vind het nodig om gewoon binnen te piesen net nadat hij buiten ook geplast heeft, en op het terras of in de garage zijn drolletjes neer te leggen als hij de kans krijgt. In de ren is hij gewoon droog.
Dat is dus nog ff een dingetje om aan te werken.
Wat een schatje :smitten:

Gelukkig houdt hij je wel bezig, anders was het ook zo saai :biggrin2:
#3366671
Asha is een schatje, hij is ook al goed zindelijk, maar wat me een beetje op mijn zenuwen gaat werken is dat meneer 's morgens om half 6 begint te blaffen en gillen dat hij honger heeft en uit de ren wil.
Dit gewoon iedere dag. Ook in de weekenden terwijl hij dan de laatste x nog erg laat een plas heeft gedaan.
Ik kom dan niet meteen naar beneden maar ivm de buren ed laat ik dat niet zo heel lang door gaan.
Als ik beneden kom zeg ik niks en laat hem er pas uit als hij stil is.
Maar ik zou er goud voor geven om een x tot 8 uur in mijn bed te kunnen liggen
#3366689
tt-tjes schreef:Asha is een schatje, hij is ook al goed zindelijk, maar wat me een beetje op mijn zenuwen gaat werken is dat meneer 's morgens om half 6 begint te blaffen en gillen dat hij honger heeft en uit de ren wil.
Dit gewoon iedere dag. Ook in de weekenden terwijl hij dan de laatste x nog erg laat een plas heeft gedaan.
Ik kom dan niet meteen naar beneden maar ivm de buren ed laat ik dat niet zo heel lang door gaan.
Als ik beneden kom zeg ik niks en laat hem er pas uit als hij stil is.
Maar ik zou er goud voor geven om een x tot 8 uur in mijn bed te kunnen liggen

Ik snap je frustratie, hier twee heren die dt ook lang hebben gehad, om zes uur klaarwakker en dan kon ik ook niet blijven liggen ivm de buurt. Inmiddels is dat grondig anders geworden, Spot komt soms in het weekend pas om half tien z’n bed uit. Het is vanzelf minder geworden toen ze wat ouder werden. Sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door