Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3363893
In april 2013 kwam Poef bij ons wonen. Hij zat in het asiel want ze hadden 'm bij een huisuitzetting achtergelaten...wij vonden Poef (toen Sten) leuk en in het asiel vond hij ons ook leuk en Poef mocht met ons mee.
Poef moest ook aan het rauwe vlees en dat lukte...en hij was dól op kuikentjes.
Hij deed het goed, struinde door de tuin(en) en af en toe was er iets kleins...een abces aan zijn wang (leeggemaakt en ab mee) of een kale, natte plek achter z'n oor (ging vanzelf weer over, heb ik wel goed in de gaten gehouden!).
Begin dit jaar at Poef al een tijdje slechter en moest 'ie op dieet wegens leverproblemen en moest hij elke dag een kwart bloeddrukverlagend-pilletje.
Dat ging eigenlijk hartstikke goed tot zaterdag 8 december: Poef at niet. Wel kwam hij me 'opzoeken' en wilde op schoot...
Maandagavond 10 december at Poef ook niet...
Meneer pien is vroeg op en geeft dan altijd de katten eten maar hij had dinsdagmorgen ook niet gegeten.
Meteen dinsdagsmorgens heb ik gebeld en ik kon 's middags terecht. Toen ik Poef ging halen (want hij zou wel op bed liggen, als altijd) zat hij helemaal 'plat' (borstbuikhouding?) onder het bed, bed weggeschoven en kon ik hem zo oppakken :-X

Ik was bij de da met 'm en dacht al dat het foute boel kon zijn omdat hij nu wéer ziek was...na het gedoe met z'n lever en zo.
Ze voelde z'n buik en hij gaf erge pijn aan...een bult in z'n buik.
Niks meer aan te doen...Poef was ook hondsberoerd en haar advies was duidelijk.
Hoewel ik in de auto nog aan 'm verteld had dat ik voor 'm ging zorgen en we 'm beter gingen maken was dat echt niet meer mogelijk...

Dag lieve gekke Poef...je was mijn mallerd. Je was echt 'anders' maar dat maakte je ook zó leuk...
Als er geen andere kat lag dan sliep je naast me in bed :smitten: lekker tegen me aan...
Als ik je aaide begon je te kwijlen...en mocht ik niet stoppen met je koppie te aaien. Ook al gooide je je buik 'naar boven' maar dan was het níet de bedoeling dat ik je buikie ging aaien...
Afbeelding
Lekker handig ;D
Afbeelding
Een koel plekje in de tuin
Afbeelding
Lekker warm nog, dat tostiapparaat :P
Afbeelding
Dag knappe lieverd :smitten: Ruim vijf mooie jaren was je bij ons, dankjewel :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door