Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3363582
Zo, vakantie, dus eindelijk tijd om me op zinnige dingen te richten ;)

Wat is jouw favo kerstliedje?

Ik ga dan toch wel voor Slade;

Door eelke
#3363587
Ja het is ff om Mariah Carey, Wham en Band Aid heen werken :biggrin2: maar dat lukt jou dus ook prima :biggrin2:

En zoals deze bv;



Of deze;

Door eelke
#3363594
Kim_S schreef:Wham :P
Ja dat mag, maar doe er dan wel een videolinkje bij hé, voor degenen die dat trekken



(stiekem trek ik dit prima, maar dat is niet goed voor mijn reputatie. Het is hier ook wel een dingetje geworden; he wist je al dat George Micheal dood is? Dat zeiden we nogal vaak, die kerst).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3363597
eelke schreef:Ja dat mag, maar doe er dan wel een videolinkje bij hé, voor degenen die dat trekken



(stiekem trek ik dit prima, maar dat is niet goed voor mijn reputatie. Het is hier ook wel een dingetje geworden; he wist je al dat George Micheal dood is? Dat zeiden we nogal vaak, die kerst).
Ja dat was in ieder geval zijn last xmas.....
Ik ga hem niet kijken dat is zo een nummer dat dan dagen plots in je hoofd zit , help!
Door eelke
#3363598
Ik zing ook altijd all i want for christmas is Joep. Dan is het nog wel te doen.


Haha, censuur Kaio. Dan maar bij uitzondering titel en artiest?
Door eelke
#3363601
Lizzy schreef:Geen. Ik durf de radio in de auto niet eens meer aan te zetten :-X :biggrin2:
Ja wie luistert er dan ook nog naar de radio ::) (ik)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3363603
eelke schreef:Ik zing ook altijd all i want for christmas is Joep. Dan is het nog wel te doen.


Haha, censuur Kaio. Dan maar bij uitzondering titel en artiest?
Neh, Sommige zijn erg anti geloof en ik hoef die niet te plaatsen om mensen tegen het hoofd te stoten ;)
Bovenstaande vind ik allemaal nog lollig ;)


Net zoals deze: de oplossing voor als George in mijn hoofd komt te zitten: ;D
Door Lizzy
#3363607
Angelique schreef:Heeft die maar 1 zender dan ofzo :P
Nee, ik luister gemiddeld genomen naar 3 zenders, Sky Radio, QMusic en Radio538. En op alle 3 de zenders wordt je doodgegooid met kerstmeuk :biggrin2: !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door