Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3363428
Ik vind het heerlijk om met de honden door het donker te struinen.... maar wil nou eindelijk eens goede lichtgevende halsbanden. Wat zijn jullie ervaringen ?
Met mijn waterratten is het handig als ze waterdicht zijn en oplaadbaar !
B2843B4B-B406-477D-8DE0-FE731783A720.jpeg
B2843B4B-B406-477D-8DE0-FE731783A720.jpeg (237.03 KiB) 2468 keer bekeken
Door Siberienne
#3363433
Ik kan je geen advies geven maar wat een heerlijke pretbek heeft jouw hond daar :biggrin2: Geweldige foto!

(((ik heb de honden in het donker altijd aan de lijn en gebruik hooguit een klein ledlampje aan het tuig als we gaan steppen in het donker. Ik heb zelf een sterke hoofdlamp op om ze te zien en gezien te worden.)))
Gebruikersavatar
Door doranto
#3363435
Wij hebben altijd deze. Voor de borders paste het goed en voor de Honyx en Phemke maak ik er 2 aan elkaar vast. Ze zijn niet oplaadbaar, maar kunnen volgens mij wel tegen water. Gehaald bij de Action voor 1 euro.
9200000035833608.jpg
9200000035833608.jpg (100.44 KiB) 2416 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3363436
Mijn meisjes hebben een leuchtie, al jaren en je hoeft echt niet vaak de batterijen te vervangen.
Hij is er nu ook oplaadbaar ik ik dacht dat die minder fel waren maar dat weet ik niet zeker.
En Pip heeft de waterdichtheid al vaak getest!
Door essie
#3363437
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hals ... ing/545693

Ik heb deze. Band is waterbestendig en schuift over de USB aansluiting, zodat dat droog blijft. Eventueel als je honden veel in water gaan, kan je het kleine naadje dicht maken met een plakbandje.
Band geeft echt giga veel licht. Heb ook de goedkope oranje van zooplus, ook heel tevreden mee, maar die zijn niet waterbestendig. En geven minder licht dan de groene.

Zie alleen dat ze ze niet op voorraad hebben momenteel.
Door Eef+Stippels
#3363439
Wij hebben nu nog (ongeveer) deze van Karlie:
https://www.huisdierplein.nl/trixie-hon ... anje-65-cm

En dat is geen aanrader, ze lopen ontzettend snel leeg. Dus ik wil ook graag wat anders. Kwam die van Leuchtie idd tegen, maar die vond ik nogal aan de prijs.. Maar als ze jaren meegaan misschien toch maar doen volgend jaar.
Doranto schreef:Wij hebben altijd deze. Voor de borders paste het goed en voor de Honyx en Phemke maak ik er 2 aan elkaar vast. Ze zijn niet oplaadbaar, maar kunnen volgens mij wel tegen water. Gehaald bij de Action voor 1 euro.
9200000035833608.jpg
Hoe lang blijven deze ongeveer branden?


De foto is geweldig! :D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op wo 19 dec 2018, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door essie
#3363441
Hier lopen ze ook snel leeg, maar dat vind ik weer geen probleem. Zogauw ze minder gaan branden, worden ze op het aanrecht gelegd. En laad ik ze allemaal weer op, kost weinig moeite en opladen gaat snel, vind ik.
Door src_esther
#3363463
Ik heb de Leuchti Premium voor oplaadbare batterijen dus zonder USB. De LEDs blijven heel fel branden ook als de batterijen bijna leeg zijn, dan gaan ze knipperen.
Geen idee hoelang ik met een opgeladen paar batterijen doe, weken in elk geval. Daarbij is het wel afhankelijk welk merk en type batterij. En snel geladen batterijen gaan minder lang mee dan langzaam geladen batterijen.
Het is wel een duur ding, maar ik wilde geen wegwerptroep en aangezien wij gebruikte oplaadbare batterijen 'overhouden' kan ik die een tweede leven geven. Een tweede-leven-setje oplaadbare batterijen gaat zeker minimaal nog anderhalf jaar mee.
De Leuchti is nu aan z'n 3de seizoen bezig.
Bij Ko past 'tie perfect, kan me niet voorstellen dat hij 'm zou kunnen verliezen, maar onmogelijk is het natuurlijk niet. Er is een optie om met een bandje de Leuchti aan de halsband te bevestigen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3363470
Eef+doggies schreef:Wij hebben nu nog (ongeveer) deze van Karlie:
https://www.huisdierplein.nl/trixie-hon ... anje-65-cm

En dat is geen aanrader, ze lopen ontzettend snel leeg. Dus ik wil ook graag wat anders. Kwam die van Leuchtie idd tegen, maar die vond ik nogal aan de prijs.. Maar als ze jaren meegaan misschien toch maar doen volgend jaar.



Hoe lang blijven deze ongeveer branden?



De foto is geweldig! :D
Best wel lang! Ik schat dat dat zomaar een uur of 50 zou kunnen zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door