Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3363224
Wat ontzettend naar dat Bono cataract heeft. Het kan ook nooit eens gewoon goed gaan :( .
Hier bleef puppemans thuis als ik met de andere twee ging wandelen. Eerst werd voor de pup gezorgd: Plasje doen, poepje doen, lekker een uurtje spelen, nog even naar buiten voor een plasje, en dan was het benchtijd. En in de benchtijd ging ik met de andere twee op stap. En hij heeft nooit een kik gegeven want hij lag lekker moe en voldaan te slapen. Dat is driedubbel gecheckt ::)
De tijd dat ik met puppy Duc naar buiten ging groeide natuurlijk, en naar mate de pup langer mocht lopen ging er bij de andere twee wat van de buitentijd af, want tja, je dag heeft nou eenmaal maar een beperkt aantal uren. Zo groeiden hun buitentijden geleidelijk aan naar elkaar toe (Duc steeds wat langer en de andere twee steeds wat korter) en op een gegeven moment ging ik met drie honden en werd het weer langzaam verder uitgebouwd. En de twee volwassen honden zijn niks te kort gekomen, die pup zorgde tussendoor wel voor genoeg reuring :biggrin2:
Duc had met zijn lange poten ook nooit in welk rugzakje dan ook gepast :biggrin2:
Door tt-tjes
#3365253
[quote="pike"]Hier bleef puppemans thuis als ik met de andere twee ging wandelen. Eerst werd voor de pup gezorgd: Plasje doen, poepje doen, lekker een uurtje spelen, nog even naar buiten voor een plasje, en dan was het benchtijd. En in de benchtijd ging ik met de andere twee op stap. En hij heeft nooit een kik gegeven want hij lag lekker moe en voldaan te slapen. Dat is driedubbel gecheckt ::)

Nou dat gaat hier echt niet lukken, hij gilt het hele huis bij elkaar, ook al is hij nog zo moe. Bench gaat in principe wel goed maar niet als hij alleen moet blijven. Dus hij gaat of met de ene of met de andere mee naar buiten en heeft daarna gezelschap thuis.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3469458
Ik zit te kijken naar een 'vervoermiddel' voor pup.
Een karretje/buggy-achtig iets wil ik eigenlijk niet.

Wat voor draagzak/rugtas is volgens jullie handig voor een pup van ongeveer 7 à 8 kilo (en groeiende)?
Door hannabelgje
#3469465
Ik heb deze. Puppy zal ook rond de 5 kilo wegen als hij komt denk ik. Vind ik in het begin fijner voor hem dan de kar. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door