Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3362912
Ik heb Janouk destijds eerste gedragen in een ruim vest en in mijn armen, later in een gewone rugzak die ik op mijn buik droeg.
Dat laatste omdat hij op mijn rug een keer zo diep in slaap was dat ik dacht dat hij dood was. Ik heb nog een hilarische foto toen hij weer wakker werd :biggrin2:
Door tt-tjes
#3362933
Siberienne schreef:Ik heb Janouk destijds eerste gedragen in een ruim vest en in mijn armen, later in een gewone rugzak die ik op mijn buik droeg.
Dat laatste omdat hij op mijn rug een keer zo diep in slaap was dat ik dacht dat hij dood was. Ik heb nog een hilarische foto toen hij weer wakker werd :biggrin2:
Ik ben gek op hilarische foto's

Je had wel gewoon je handen vrij?
Door Siberienne
#3362934
tt-tjes schreef:Ik ben gek op hilarische foto's

Je had wel gewoon je handen vrij?

Ik zal hem opzoeken ;-)

Nee, ik had mijn handen niet vrij, ik had ze om de rugzak heen. Ik had alleen Janouk om voor te zorgen op die momenten
Door zurca
#3362998
Voor Pippa, toen een kilo of 2 tot 3 heb ik gedragen in een draagzak voor baby's. Een Lodger draagzak/shelter, liep ik tegenaan bij een kringloop voor 2.50. Ging prima.
Maar Pippa vond al heel snel dat ze vier pootjes had om te lopen en werd best boos als ze in de draagzak moest.
20181007_114718.jpg
20181007_114718.jpg (3.76 MiB) 1974 keer bekeken
Door tt-tjes
#3362999
Dames, dames. Niet zo ongeduldig. ;D

Balou wordt er niet jonger op en om op het allerlaatste moment een pup er bij te gaan zoeken is in mijn ogen niet echt raadzaam. Daarbij komt dat bij Bono Cataract is geconstateerd en ik niet wil dat hij zo meteen alleen blijft als hij blind mocht worden.
Niks is nog zeker, maar ik ben naar dit manneke gaan kijken.
En omdat het lastig is met een kleine pup te wandelen als je er al 2 aan de riem hebt en puppemans dan niet alleen thuis kan blijven ben ik aan het zoeken naar een handige manier om hem dan toch mee te kunnen nemen.
Asha.jpg
Asha.jpg (145.73 KiB) 1962 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door