Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3362849
Vind ik uiteindelijk toch een keer een stukje gewei! Zie wel regelmatig reeën, maar liep me altijd al af te vragen waar die dingen bleven. ;D
Meestal niet op een doorgaand pad, overduidelijk. Nu dus wel.
Moyra stond een paar meter daarvóór nog aan een vieze drol te snuffelen. Haar daar weggehaald, stond ze een paar meter verder weer ergens bij. Toch maar even gaan kijken, want ze deed wel anders.


Afbeelding


Afbeelding

Zo te zien is het nog 'vers' ook. Van alles wat ik in al die jaren gevonden heb is dit toch wel het leukste!

Hebben jullie wel eens iets gevonden waar je blij van werd? :)
#3362858
Oh wat leuk!
Heb je al veel gevonden dan?

Ik zie wel eens een ree of eekhoorn :)
Maar verder voornamelijk vuilnis, en drollen idd, voor zover ik me herinner..
Oh en af en toe een verloren item, een handschoen of bril ofzo.
#3362864
Oh, wat een mooi geweitje! Die zie ik ook nooit, terwijl ik toch ook meerdere keren per dag in het bos kom, al jaaaaren.
Het leukste wat ik gevonden heb is een briefje van 20 euro :cool:

En een keer een babyree, met nog van die bambivlekken, maar die leefde nog (gelukkig) en lag braaf op zijn mama te wachten. Mama moest nog veel leren, want hij lag vlak langs het pad, niet echt een goede plek. Ik was weer blij dat mijn honden altijd aangelijnd zijn, anders was het einde bambi geweest.
Door eelke
#3362870
Gaaf! Ik vind voornamelijk mannen die op zoek zijn naar andere mannen om te seksen.

Oh en ook een keer de boswachter in een struik-pak verstopt achter een dikke boom. Die was een spechtennest aan het fotograferen. Het is dat mijn vriend voorop liep en me waarschuwde, anders was ik gaan gillen denk ik.

En een keer 2 ponys, een paard en een ezel. Honden in de auto en die dieren gevangen met onze riemen, en teruggebracht naar de boerderij waar ze horen. Net een penny verhaal. We mochten ze alleen niet houden of verzorgen daarna ;D
#3362882
Leuk, en lekker, zo'n gewei! :D

Mijn boeiendste vondst (of nou ja, 'mijn'... die van mijn honden ::) ) was een elandenkarkas waar volgens mijn honden nog best wat aan te knabbelen viel. Heb lang moeten zoeken die dag, voor ik ze terugvond tussen bomen en struikgewas >:( .
#3362887
Wat gaaf! Ik vind ook echt nooit wat; Lola heeft ooit ingewanden van een gestroopt beest gevonden, niet meer duidelijk wat voor beest want de rest was meegenomen dus dat mocht ze absoluut niet eten (zij vond van wel)
En verder vind ik inderdaad ook alleen dit;
eelke schreef:Gaaf! Ik vind voornamelijk mannen die op zoek zijn naar andere mannen om te seksen.
Zo erg zelfs dat we regelmatig klachten bij die gemeente hebben neergelegd. Daar hadden we uiteindelijk ook alleen onszelf mee want de parkeerplaatsen waren lang alleen in de weekenden open...
Dus nu roepen we regelmatig als we auto’s zien; alle vieze mannetjes de broek weer optrekken we laten de honden los en die lusten wel een worstje! En das eigenlijk alleen voor eigen vermaak want de honden mogen daar helemaal niet los.
#3362897
Oh dat is bijzonder!!! Gaat Moyra dat ook opeten of??

Het mooist wat ik ooit (meerdere keren) in het bos (terug)gevonden heb was Joep, die ging af en toe aan de haal en dan was ik altijd blij dat ik hem terugvond. (Voor het gemak maar even vergeten dat hij mij vond). :D
#3362900
Oh ja, ook eens een ingewandenpakket van een gestroopte ree gevonden. Nou ja, Moyra dan. Ik loop overal zó langs. ;D
Het was midden in de winter en er lag een flink pak sneeuw. Het bloederige gebeuren was onder een bergje bladeren weggemoffeld, maar nog wel goed te zien.
Boswachter gebeld, die heeft mij de volgende dag thuis opgehaald en we zijn er samen heen gereden zodat ik aan kon wijzen waar het lag (ergens aan de rand van een akker). Was dus illegaal gestroopt. >:( :-X

Moyra heeft ook wel eens een halve kip (bleek later van de buurman te zijn, die had de marter op bezoek gehad) uit het weiland gehaald, en een konijnkarkas uit het bos. :yucky:

Vogelveertjes word ik ook altijd blij van!
Inderdaad, Pauline! Toen Zoë een keer opgejaagd werd door twee Leonbergers was ik ook blij dat ik haar bij de auto terugvond. :)

Ik heb ook eens een berg afval gevonden, aan de rand van het bos. Politie gebeld, die stelden voor dat ik er wel even doorheen kon om te kijken of er een adres oid tussen zat. :uglystupid2:
#3362906
Wauw, wat een mooie vondst!! Ik zou hem denk ik zo geven, zou niet weten waarom niet eigenlijk.....

Jacy heeft een keer een Kong-frisbee gevonden, die hing in de boom. Ik heb hem geplukt en meegenomen... :biggrin2:

Edit: Jacy vindt ook vaak tennisballen, die verdwijnen netjes in de vuilnisbak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door