Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3362992
Siberienne schreef:Mijn veren collectie

6BCC2302-04DF-433B-B2CD-832DEB9EDCC6.jpeg


En hout om in mozaïek te gaan verwerken -ooit

61ACF64D-98C6-4A26-971D-06B4DE6A6B9B.jpeg

Mooi! :)



Tristan heeft eens een bek vol veren van de staart van een fazant gehapt. Die was zo dom om niet op tijd weg te lopen. Op de uitlaatronde nog even het paard aaien met de (toen nog) kleine kinderen. Dan kom je toch met veel lawaai aan. ::)
Tristan aan de lijn, want die kon hier al niet meer los. Fazant wilde op het laatste moment weg, Tristan sprong een metertje vooruit en deed hap. :-[
Het waren mooie veren! ;D
Door zurca
#3363076
Wat een mooie vondst zo'n stang van een ree.

Wij hebben eens het gewei van een edelhert gevonden, alleen zat het hele hert er nog aan vast ::) Wel een plan bedacht om later te kijken om het mee te nemen (zulke vondsten mag je namelijk eigenlijk niet meenemen) maar toen we later terug gingen bleek het nog niet mee te kunnen en nog weer later was alles verdwenen.

Verder raap ik regelmatig een mooi steentje op of inderdaad een veertje.

En ik vond eens een zeer goed gevulde portomonee, waar ik een leuk vindersloon voor kreeg.
#3363080
Een mooie vondst! Leuk :D
Ik vind meestal andere delen van dieren, vanmiddag nog een schouderblad. Nou ja, eigenlijk vond Ilan die ::)

Een keer heb ik 5 euro gevonden, dat was wel een keer leuk tussen alle troep.
#3363105
-Annemarie- schreef:Vind ik uiteindelijk toch een keer een stukje gewei! Zie wel regelmatig reeën, maar liep me altijd al af te vragen waar die dingen bleven. ;D
Meestal niet op een doorgaand pad, overduidelijk. Nu dus wel.
Moyra stond een paar meter daarvóór nog aan een vieze drol te snuffelen. Haar daar weggehaald, stond ze een paar meter verder weer ergens bij. Toch maar even gaan kijken, want ze deed wel anders.


Afbeelding


Afbeelding

Zo te zien is het nog 'vers' ook. Van alles wat ik in al die jaren gevonden heb is dit toch wel het leukste!

Hebben jullie wel eens iets gevonden waar je blij van werd? :)
Wat leuk voor Moyra :)

Ik raak alleen dingen kwijt in het bos :-[ Rocco z'n bal wordt afgepakt of valt in het water waar we niet meer bij kunnen of verdwijnt tussen de bladeren en we kunnen 'm niet meer terugvinden, of ik verlies een handschoen. Nooit meer teruggezien natuurlijk. O ja, soms heb ik geluk in de kastanjetijd en liggen er onder een boom wat verder van het pad af nog veel mooie kastanjes voor mij :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door