Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3370321
hannabelgje schreef:Vanmorgen op de weegschaal na een week WW en braaf 800 gram minder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Top!

Hoeveel punten eet je nu?
Door hannabelgje
#3370328
M@rina schreef:
Top!

Hoeveel punten eet je nu?
Ik mag er 23 per dag. Weekextra is 35 geloof ik. Meestal maak ik mijn 23 al niet op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3370373
Ik heb 23 dagpunten en 42 weekpunten en die gaan allemaal lekker op :biggrin2:
Door M@rina
#3370411
En 1 punt is gelijk aan ongeveer 40 tot 50 calorieën, 23 punten is ongeveer 1000 calorieën is dat niet te weinig? Bij mij ging dat mis, had ik honger ging ik snaaien.
Door hannabelgje
#3370414
M@rina schreef:En 1 punt is gelijk aan ongeveer 40 tot 50 calorieën, 23 punten is ongeveer 1000 calorieën is dat niet te weinig? Bij mij ging dat mis, had ik honger ging ik snaaien.
Nee want heel veel producten hebben geen punten. Je eet dus veel meer dan die 23 punten. Ik denk ook niet dat de punten persee met een bepaalde hoeveelheid calorieën te maken hebben. Meer met de samenstelling van een product qua voedingswaarde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3370489
M@rina schreef:En 1 punt is gelijk aan ongeveer 40 tot 50 calorieën, 23 punten is ongeveer 1000 calorieën is dat niet te weinig? Bij mij ging dat mis, had ik honger ging ik snaaien.
Geen idee hoe de berekening is, weet wel dat suiker veel punten kost en vet ook.
De zeropoints produkten zijn mooi te gebruiken als aanvulling mocht je toch nog ergens zin in hebben.
Ik val nu wel beter af nu ik soms toch kies voor rauwe noten, avocado terwijl die echt heel veel punten kosten.
Die punten reken ik niet allemaal omdat ik er ook nog van uitga dat ik beter iets kan eten waar mijn lichaam wat aan heeft dan dat ik het ga vullen met muffins gemaakt van tarwebloem en zoetstoffen.
WW maakt daar geen onderscheid in, ik wel!

Deze week weer 0,8 kg afgevallen, totaal nu 5 kg in 9 weken!
:groupwave2:
Door hannabelgje
#3370498
fransbulletje schreef:
Geen idee hoe de berekening is, weet wel dat suiker veel punten kost en vet ook.
De zeropoints produkten zijn mooi te gebruiken als aanvulling mocht je toch nog ergens zin in hebben.
Ik val nu wel beter af nu ik soms toch kies voor rauwe noten, avocado terwijl die echt heel veel punten kosten.
Die punten reken ik niet allemaal omdat ik er ook nog van uitga dat ik beter iets kan eten waar mijn lichaam wat aan heeft dan dat ik het ga vullen met muffins gemaakt van tarwebloem en zoetstoffen.
WW maakt daar geen onderscheid in, ik wel!

Deze week weer 0,8 kg afgevallen, totaal nu 5 kg in 9 weken!
:groupwave2:
Wauw super zeg! Ik hoop zo dat het voor mij ook gaat werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3370502
hannabelgje schreef:Wauw super zeg! Ik hoop zo dat het voor mij ook gaat werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
WW heeft voor mij altijd goed gewerkt, ben er al 2x eerder 25 Kg mee afgevallen.
Helaas vinden sommige kilo's mij steeds weer terug ;D
Hoef nu maar 11.5 kg totaal dus schiet al op.

Vanavond lekker pizza want ook dat kan gewoon met WW :D
Door hannabelgje
#3370584
Gisteren was mijn eerste officiële weegdag die ik vergeten was. Net dus maar gedaan. 1,5 week bezig en 1 dag nauwelijks gegeten omdat ik me niet lekker voelde. Weegschaal zegt 2,5 kilo eraf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door M@rina
#3371594
Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Door hannabelgje
#3371597
M@rina schreef:Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Super!!
Bij mij gaat het traag, maar goed deze week ook ongesteld en schijnbaar heeft dat ook een negatieve invloed. Zolang het omlaag gaat en het vol te houden is vind ik het prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3371622
M@rina schreef:Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Geweldig wat een mooi resultaat, daar mag je zeker trots op zijn!!
Door fransbulletje
#3371623
hannabelgje schreef:Gisteren was mijn eerste officiële weegdag die ik vergeten was. Net dus maar gedaan. 1,5 week bezig en 1 dag nauwelijks gegeten omdat ik me niet lekker voelde. Weegschaal zegt 2,5 kilo eraf. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zo dat gaat goed!!!!
Door fransbulletje
#3371625
Ik was afgelopen vrijdag stabiel gebleven, viel me nog mee na mijn verjaardag en hormonen die in de war zijn :biggrin2:
Door Lizzy
#3371636
M@rina schreef:Gisteren ben ik weer gemeten en k ben 15,1 KG afgevallen. Ik ben echt superblij en trots op mezelf!

Mijn BMI is gezakt met 6,4 punten vetpercentage zakt, spiermassa stijgt.

Vanavond ga ik een proefles Zumba doen!
Gefeliciteerd! Echt fantastisch!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door