Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3369432
fransbulletje schreef:Soms valt het juist mee als je het niet verwacht.
Maar -13,6 kg is toch al een hele mooie prestatie,hoeveel wil je totaal eraf hebben?

Ik wil totaal 24 kg afvallen. Dus zeg maar nog 10 te gaan. Ik had er een jaar voor uitgetrokken, maar na 4,5 maand dus al ruimschoots over de helft.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3369443
Het begin gaat ook veel makkelijker dan erna. Ik denk dat een jaartje realistisch is als je het je niet té zwaar wil maken bij de laatste kilootjes.
Proficiat aan iedereen die gewicht verliest.

Inspirerend, dit topic. Maar vooralsnog hier geen resultaat. Zal zowiezo moeilijk worden zolang ik borstvoeding geef. Erna is tijd genoeg, maar we proberen nu toch al een beetje het eetpatroon stap voor stap aan te passen.
Door fransbulletje
#3369444
M@rina schreef:Ik wil totaal 24 kg afvallen. Dus zeg maar nog 10 te gaan. Ik had er een jaar voor uitgetrokken, maar na 4,5 maand dus al ruimschoots over de helft.
Geweldig, dat moet dan lukken!
Het is ook wel een intensief programma wat jij volgt en het werkt goed.

Mijn doel is - 11,5 kg totaal dan heb ik weer een BMI van 25.5 en dat vind ik mooi genoeg.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3369445
fransbulletje schreef:Geweldig, dat moet dan lukken!
Het is ook wel een intensief programma wat jij volgt en het werkt goed.

Mijn doel is - 11,5 kg totaal dan heb ik weer een BMI van 25.5 en dat vind ik mooi genoeg.
Dat is ook mooi!
Ik wil er even niet aan denken hoeveel ik daarvoor moet afvallen... :-[
Door M@rina
#3369469
M@rina schreef:YES!!!! you go girl!

Ik sta op -13,6 kg.Morgen weer meten, maar deze week verwacht ik niet veel, hele rare onregelmatige week gehad met eten,werk etc.
Zoals ik al dacht: maar 2 ons er af, maar vet% is wel met 0,4% gezakt en spiermassa met 0,5% omhoog, dus al met al toch een goed resultaat.
Door fransbulletje
#3369480
M@rina schreef:Zoals ik al dacht: maar 2 ons er af, maar vet% is wel met 0,4% gezakt en spiermassa met 0,5% omhoog, dus al met al toch een goed resultaat.
Gewicht is niet het allerbelangrijkste, toch mooi minder vetmassa en meer spiermassa.
Succes weer!
Door fransbulletje
#3369481
pearlsofpassion schreef:Het begin gaat ook veel makkelijker dan erna. Ik denk dat een jaartje realistisch is als je het je niet té zwaar wil maken bij de laatste kilootjes.
Proficiat aan iedereen die gewicht verliest.

Inspirerend, dit topic. Maar vooralsnog hier geen resultaat. Zal zowiezo moeilijk worden zolang ik borstvoeding geef. Erna is tijd genoeg, maar we proberen nu toch al een beetje het eetpatroon stap voor stap aan te passen.
Bij weight watchers kun je aangeven als je borstvoeding geeft wordt dan rekening meegehouden in je puntentotaal.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3369485
fransbulletje schreef:Bij weight watchers kun je aangeven als je borstvoeding geeft wordt dan rekening meegehouden in je puntentotaal.
:) Lief van je.
Maar ik heb zo al erg veel moeite om m'n productie te behouden. Als ik ga afvallen kan ik wel een kruis maken over borstvoeden. Dat zal mijn lijf al snel genoeg zelf doen (ondanks al mijn inspanningen) dus ga ik dat niet nog stimuleren. ;)
Erna zal de grootste opgave nog zijn om meneer mee te krijgen. ::)
Hij zegt altijd van wel, maar doen, daar komt niet veel van in.
Door hannabelgje
#3369668
Gisteren begonnen met WW. Alleen kom ik er blijkbaar niet. Het laat je wel echt nadenken over de keuzes die je maakt. In het begin ff lastig hoor. Maar ik heb goede hoop. Mijn vriendin doet ook mee dus we kunnen elkaar motiveren. Ik wil er best heel veel kilo's af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3369684
hannabelgje schreef:Gisteren begonnen met WW. Alleen kom ik er blijkbaar niet. Het laat je wel echt nadenken over de keuzes die je maakt. In het begin ff lastig hoor. Maar ik heb goede hoop. Mijn vriendin doet ook mee dus we kunnen elkaar motiveren. Ik wil er best heel veel kilo's af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Succes!

In het begin is het even puzzelen maar na een week denk je in punten :biggrin2:
Door hannabelgje
#3369685
fransbulletje schreef:
Succes!

In het begin is het even puzzelen maar na een week denk je in punten :biggrin2:
Dank je. Het is echt wennen. Moeilijk om uit te komen en al je punten te gebruiken. Vandaag wil ik echt op 23 uitkomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3369696
Nu ik weer een aantal weken goed oplet met mijn kh-inname past tot mijn grote geluk mijn katoenen zomerbroek weer!!! Jippie!!!!! Dat is mijn "weegschaal", broek moet passen. Om mijn benen zit hij nog redelijk strak, maar in mijn taille kan het met gemak.

Ik vind het vooral moeilijk om me erbij neer te leggen dat mijn lijf zo verandert, heb dat al eerder benoemd. Maar langzamerhand begint het te landen. Zaterdag begin ik met tai chi, eens kijken of dat beter te accepteren is voor mijn lijf.
Door M@rina
#3369737
hannabelgje schreef:Gisteren begonnen met WW. Alleen kom ik er blijkbaar niet. Het laat je wel echt nadenken over de keuzes die je maakt. In het begin ff lastig hoor. Maar ik heb goede hoop. Mijn vriendin doet ook mee dus we kunnen elkaar motiveren. Ik wil er best heel veel kilo's af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Heel veel succes!!!

Het aller alerbelangrijkste, je moet er zelf 100% achter staan, anders gaat het niet lukken. Ik heb echt tientallen pogingen gedaan die soms al na 1 dag soms na een paar dagen sneuvelde. Nu is het anders, het voelt anders en ik sport erbij, dat is ook echt anders.
Door hannabelgje
#3369741
M@rina schreef:

Heel veel succes!!!

Het aller alerbelangrijkste, je moet er zelf 100% achter staan, anders gaat het niet lukken. Ik heb echt tientallen pogingen gedaan die soms al na 1 dag soms na een paar dagen sneuvelde. Nu is het anders, het voelt anders en ik sport erbij, dat is ook echt anders.
Ik sta er 200% achter. Maar het moet voor mij tijd technisch en budget technisch haalbaar zijn. Ik heb gok gedaan. Dat kost enorm veel tijd en enorm veel geld en is lastig in het dagelijks leven. Dagje weg is bijna niet haalbaar. Sappen heb ik ook gedaan maar is heel moeilijk vol te houden. Sonja bakker heb ik gedaan (dat werkte wel super goed) maar op een moment ben je ook klaar met voorgeschreven menu's met weinig ruimte voor eigen inbreng. Bij Sonja Bakker had ik ook veel honger.
Dit lijkt me dan stukken beter te regelen. En zo duur of goedkoop als je zelf wil. En als je een keer iets geks wil eten dan eet je de rest van de dag zoveel mogelijk 0 punten eten. Dat lijkt me wel heel haalbaar.
Ik ga er gewoon voor. Het zal me toch zeker wel een keer lukken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door M@rina
#3369808
hannabelgje schreef:Ik sta er 200% achter. Maar het moet voor mij tijd technisch en budget technisch haalbaar zijn. Ik heb gok gedaan. Dat kost enorm veel tijd en enorm veel geld en is lastig in het dagelijks leven. Dagje weg is bijna niet haalbaar. Sappen heb ik ook gedaan maar is heel moeilijk vol te houden. Sonja bakker heb ik gedaan (dat werkte wel super goed) maar op een moment ben je ook klaar met voorgeschreven menu's met weinig ruimte voor eigen inbreng. Bij Sonja Bakker had ik ook veel honger.
Dit lijkt me dan stukken beter te regelen. En zo duur of goedkoop als je zelf wil. En als je een keer iets geks wil eten dan eet je de rest van de dag zoveel mogelijk 0 punten eten. Dat lijkt me wel heel haalbaar.
Ik ga er gewoon voor. Het zal me toch zeker wel een keer lukken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Bij Sonja had ik ook echy honger en het blijkt nu ook dat je het op een dieet van 1100/1250 kcal. niet red Dat is wat Sonja ongver voorschrijft en inderdaad zelf iets aanpassen is lastig omdat bij veel dingen geen gewicht of kcal. genoemd worden.

Super dat je zo gemotiveerd bent!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door