Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3362457
Er is al weer bijna een jaar voorbij gevlogen, het is keer op keer verbazend hoe snel die tijd gaat. :reindeer:
Voor een ieder een jaar met mooie en/of moeilijke tijden en met lieve, emotionele en helaas ook verdrietige gebeurtenissen. Lieve huisgenootjes die ons zijn ontvallen, medeleden die vechten tegen ziekte en andere zware en verdrietige zaken. Gelukkig ook mooie dingen zoals een nieuwe huisgenoot, terug kunnen vallen op lieve vrienden, een verhuizing of meer van dat soort mooie momenten.

Wij hopen en wensen oprecht dat een ieder van jullie blijft vechten en blijft hopen op een mooiere en betere tijd. Dat jullie kunnen genieten van grote en kleine momenten en dat het met de lieve huisdieren allemaal goed gaat. Want juist in deze zware tijden is hoop en respect voor elkaar zo belangrijk!

Soms is het moeilijk om te zeggen, want een ieder weet dat er mensen zijn die alleen zijn in de feestdagen, maar toch willen wij iedereen een hele mooie, liefdevolle en warme kerst toewensen. :-*
Het is nog wat vroeg maar ook voor iedereen een knallend nieuwjaar gewenst en dat alle dromen en wensen in vervulling mogen gaan. En tot slot een rustige overgang naar het nieuwe jaar voor onze geliefde maatjes. :-*

:kerstzwaai: Voel jullie vooral vrij om hieronder jullie kerst en nieuwjaarswensen te plaatsen, al dan niet met mooie foto's! :sneeuwpop:

Een warme groet van het moderatorteam
#3362530
Ik kan niet van die leuke foto’s maken, dus doe ik het gewoon zo met alleen tekst:

Ook ik wens een ieder hele fijne en liefdevolle kerstdagen en een spetterend, goed 2019....

Ik begin het nieuwe jaar met een nieuwe baan, (EMDR) therapie en samen werken we aan ons gezin, dat we dichter bij elkaar komen, dat de gaten worden gedicht.... ook ons huwelijk gaan we proberen te redden voor zover dat mogelijk is, maar in ieder geval zo, dat we leren te communiceren en misschien we er toch iets van kunnen maken.......

Voor een ieder die het nodig heeft: mijn gedachtes zijn bij jullie!!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door