Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3362425
-Saskia- schreef:Afbeelding

:-*
Het is een setterdingetje, die blik. ;D
Om plat te knuffelen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3362455
Welkom terug! Wat een prachtig hoofdje heeft jouw manneke, met een wel heel bijzondere oogopslag :D
Sterkte met wachten tot Nobel over de grens mag (stom gedoe ook >:( )
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3362509
Hé Sas, welkom terug! :-*

Wat een dotje zeg, leuk dat Marije je aangestoken heeft met dit ras. :) Doe maar veel foto's hier, want ik zit niet meer op Fb en mis dus alles. ;)
Door Anne in Zweden
#3362518
Ha, gezellig! Ik word helemaal vrolijk van de gedachte dat Marije en jij de boel hier weer op stelten komen zetten! ;D

Lekker bekkie heeft je ventje! :smitten: Hij kijkt ook zo English royalty-verveeld. :biggrin2: Ga je hem persoonlijk ophalen?
Gebruikersavatar
Door Neally
#3362541
Hij heeft een echte Setterse blik. (net geen droop :-* )
De dagen aftellen tot ie dan hier is.
Leuk ook voor P, familie in den buurt.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3362563
Anne in Zweden schreef:Ha, gezellig! Ik word helemaal vrolijk van de gedachte dat Marije en jij de boel hier weer op stelten komen zetten! ;D

Lekker bekkie heeft je ventje! :smitten: Hij kijkt ook zo English royalty-verveeld. :biggrin2: Ga je hem persoonlijk ophalen?
Op stelten? Wij gedragen ons altijd uiterst keurig!! :angel2: :roflmao:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3362565
:D Dank allemaal! Goed jullie allemaal weer te “zien” en zo lief dat jullie de sprankelende uitstraling van Nobel nu al op waarde weten te schatten. Heerlijk! :biggrin2:

De boel op stelten zetten hier... dat zouden we nooit doen, toch?

:g: of wacht... :biggrin2:
Door tt-tjes
#3362736
Niet dat ik hier veel meer ben maar welkom terug. En wat een heerlijke puppenman
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3362738
Mooie man en dat neusje is echt aandoenlijk :smitten:
Sterkte met wachten...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3362740
-Saskia- schreef::D Dank allemaal! Goed jullie allemaal weer te “zien” en zo lief dat jullie de sprankelende uitstraling van Nobel nu al op waarde weten te schatten. Heerlijk! :biggrin2:

De boel op stelten zetten hier... dat zouden we nooit doen, toch?

:g: of wacht... :biggrin2:
Ik verheug me er nu al op! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3362754
Ik ga weer op zoek naar mijn verzameling Snoopy plaatjes. Voor elke gelegenheid is er wel eentje :)
snoopy_welcomehome.jpg
snoopy_welcomehome.jpg (16.76 KiB) 1921 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3362880
Kim_S schreef:Ik verheug me er nu al op! :biggrin2:
En niet te vergeten op alle heerlijke recepten van Saskia in het 'wat eten we vandaag'-topic. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3362886
Anne in Zweden schreef:En niet te vergeten op alle heerlijke recepten van Saskia in het 'wat eten we vandaag'-topic. :biggrin2:
;D ;D ;D

De zondagochtend discussies!! :D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3363054
Ik ben blij dat jullie er naar uitkijken, hernieuwde recepten, discussies en wat dies meer zij. :biggrin2:

Maar ik ben nog even bezig met dit:
F16F3692-1F02-43DF-8C2D-EB55C7A018BE.jpeg
F16F3692-1F02-43DF-8C2D-EB55C7A018BE.jpeg (3.28 MiB) 1793 keer bekeken
:D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door