Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3362110
Ik heb voor Zoë de aventskalender van de action. Daar heeft ze gisteren een felrode en groene kerstbal van gegeten. Dat is gekleurde buffelhuid. De balletjes zijn maat grote knikker. Een uur later deed ze niks dan piepen en was ze super onrustig. Ze kon niet gaan slapen. Rare blik in haar ogen, rode ogen en piepen. Ze hoefde niet naar buiten. Ik heb haar extra uitgelaten. Puur nervo druppels gegeven, relaxmuziek opgezet. Haar buik gekriebeld en niks hielp. Uiteindelijk een denkspelletje gaan halen en op bed een keer of 6 laten puzzelen. Daarna is ze eindelihk rustig gaan liggen.
Zou dat nou van die kleurstof kunnen komen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3362113
Dat zou zo maar eens kunnen ja. Of het is om een andere reden heel foutief gevallen. Het is wel rommel natuurlijk. Buffelhuid wordt ook met heel veel zooi behandeld.
Door hannabelgje
#3362116
Angelique schreef:Ja kan goed. Het kan ook dat ze...gezien het formaat, het ding in z'n geheel heeft doorgeslikt.
Nee ze kauwt echt overal super lang op.
Ik ga de kalender leeghalen, de inhoud weggooien en vullen met gedroogde snacks. Ik plak de vakjes wel weer dicht met plakband ofzo. Ik durf het echt niet meer te geven. Wat was ze ellendig zeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door fransbulletje
#3362118
Dat is echt meuk, kleurstoffen maar ook veel chemische middelen worden ervoor gebruikt.
Door Tanna
#3362266
src_esther schreef:Ik zou never-nooit-niet iets van de action zelf durven eten, laat staan aan dieren voeren...
;D ;D ;D Wij lijken wel op elkaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door