Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3362380
Angelique schreef:Eerlijk..de top tien krijg ik maar zelde mee, vind juist die onderste regionen het grappigst. Die top tien en zeker de top 3 is wel uitgekauwd.

Vin’k ook
Hoewel ik pianoman nog steeds wel kan waarderen :)
Door eelke
#3363612
Angelique schreef:De lijst uit je hoofd leren :o :o :biggrin2:
Ja misschien had ik wel een licht cynische ondertoon ::)

We zijn niet bijster goed in die muziek quizen. Dus we dachten, we doen de top2000 eens, dan hebben we maar 2000 liedjes die we moeten kennen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3364353
Ok, wat mag er uit de top2000?

Ik geloof dat ik er eentje met stip he, someone line youhououuuuuuuu van Adele.
Wat een vreselijk tenenkrommend, haar recht overeind gaan staand, tandenknarsend , balkend en zeurderig nummer is dat sodeju! Krijg altijd sla de radio uit bij dat nummer ( ook in een supermarkt of zo waar dat nog al eens voorbij komt) . Heb niet perse een hekel aan haar maar dit nummer ... :-X :-X :-X :-X

Nu jullie :P
Door eelke
#3364356
Ik zing altijd someone like Joep. Dat maakt het dragelijker. Er zelf overheen blaten maakt het sowieso dragelijker. Maar ik zou 'm niet missen als ie niet in de top 2000 stond nee.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3364411
It's raining men van The weather girls mag er uit.
Dat nummer is echt alleen te doen met een borrel of 3 teveel op.
Hij staat al op 1923 dus t schiet al aardig op :-)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3364421
pluk schreef:It's raining men van The weather girls mag er uit.
Dat nummer is echt alleen te doen met een borrel of 3 teveel op.
Hij staat al op 1923 dus t schiet al aardig op :-)
Nou dat gaat dan beter dan die van Adele ;D :biggrin2: die staat hoger en heb ik vrees ik meer voor nodig ::) ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door