Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3362195
Lizzy schreef:Oh wow, echt een lekker lijstje! Dat mogen ze van mij allemaal wel draaien!

Generatie genoten?!?? ;D

Moet wel zeggen dat ik het nog niet verzonden had of dacht ‘chips hoe kon ik die en die nou vergeten’ ;D
Door Lizzy
#3362210
Siberienne schreef:Generatie genoten?!?? ;D

Moet wel zeggen dat ik het nog niet verzonden had of dacht ‘chips hoe kon ik die en die nou vergeten’ ;D
Hahaha, ik denk het ;D ;D ;D

Heb ik ook ieder jaar hoor. En dan denk ik ieder jaar weer "volgend jaar die en die erop zetten, niet vergeten" wat ik dan pardoes het jaar erop weer vergeten ben ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362212
src_esther schreef:Hehe, ik heb mijn stemlijst ook klaar.
Ik heb een poging gedaan om op veel vrouwen te stemmen. Daarbij zijn wel een aantal andere nummers die ik ook goed - misschien wel beter - vind gesneuveld, maar vrouwen gaan ff voor...

Leuke lijst! We hebben 3x een match :biggrin2:
Door Siberienne
#3362219
Lizzy schreef:Hahaha, ik denk het ;D ;D ;D

Heb ik ook ieder jaar hoor. En dan denk ik ieder jaar weer "volgend jaar die en die erop zetten, niet vergeten" wat ik dan pardoes het jaar erop weer vergeten ben ;D

Jouw lijst en die van Angelique en Ester zijn feest van herkenn8ng en gelukkig veel van mijn ‘vergeten’ nummers hebben een stem!

Ook een op de lijst van Kaio trouwens !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door