Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3362076
Teardrop ken je ook vast wel, da's de opening van de serie House (die arts).

Oasis - don't look back in anger, is mijn Gijs-liedje geworden. Die startte op de radio toen ik in de auto stapte nadat ik bij de dierenarts dé afspraak had gemaakt. Da's nog steeds een dingetje als ie ineens langs komt.

Die moet dus eigenlijk ook op mijn lijst.

Verdorie ik lees nu dat het maar tot morgen kan. Aaarrgghh. Morgenavond maar voor gaan zitten dan.

Jullie lijstjes zijn trouwens allemaal leuk. Behalve Marco :biggrin2: Nou dat wordt nog wat morgen...
Door Mandarijn
#3362077
Angelique schreef:Waarschijnlijk wel...volgens mij zat ik op de lagere school toen Wutherings nogwat een hit was...en jij nog in de piep :biggrin2:
Hihihi maar kate bush is de schuld van goede vrienden.

Edit: Oh ja en ook de schuld van Penny de Jager en de herhalingen van toppop, disco en nog wat van die programma's die ze rond oud en nieuw altijd herhalen op de duitse tv :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mandarijn op do 06 dec 2018, 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
#3362078
eelke schreef:Teardrop ken je ook vast wel, da's de opening van de serie House (die arts).

Oasis - don't look back in anger, is mijn Gijs-liedje geworden. Die startte op de radio toen ik in de auto stapte nadat ik bij de dierenarts dé afspraak had gemaakt. Da's nog steeds een dingetje als ie ineens langs komt.

Die moet dus eigenlijk ook op mijn lijst.

Verdorie ik lees nu dat het maar tot morgen kan. Aaarrgghh. Morgenavond maar voor gaan zitten dan.

Jullie lijstjes zijn trouwens allemaal leuk. Behalve Marco :biggrin2: Nou dat wordt nog wat morgen...
Nou ik heb 3 dagen nodig gehad voor mijn lijstje!! Succes morgen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362080
Mandarijn schreef:Hihihi maar kate bush is de schuld van goede vrienden.

Edit: Oh ja en ook de schuld van Penny de Jager en de herhalingen van toppop, disco en nog wat van die programma's die ze rond oud en nieuw altijd herhalen op de duitse tv :biggrin2:

Got ja, penny de Jager, daar hadden we het hier gisteravond ook nog over. Hoe bijzonder het was toen er clips bij de liedjes kwamen en we het niet meer hoefden te doen met Penny :biggrin2:
Door Lizzy
#3362104
src_esther schreef:Hehe, ik heb mijn stemlijst ook klaar.
Ik heb een poging gedaan om op veel vrouwen te stemmen. Daarbij zijn wel een aantal andere nummers die ik ook goed - misschien wel beter - vind gesneuveld, maar vrouwen gaan ff voor...
Lekker lijstje!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362114
Lizzy schreef:Ook een lekker lijstje! Ja, hier staat wel veel onbekends op. Maar Lique, als je dan luistert denk je "oh ja, die!".

Denk ik ook wel hoor. Staat in die top2000 sowieso veel nummers waarvan je dqn denkt...oh ja, jij was er ook nog :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door