Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3366928
Nee ik ook niet.

Ik heb hem besteld,krijg het vanmiddag al binnen
Laat het weten wat ik ervan vindt.
Door judith1967
#3367010
hannabelgje schreef:De tijk kraakt inderdaad wel, maar dat vind ik niet erg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Het kraakt idd,maar ach als ik er eenmaal onder lig,heb ik nergens last van.

Mijn eerste reactie was oohh hij is wel dun.Maar na een nachtje slapen vond ik hem heerlijk,niet zwaar. Goed warm.
Nu nog even kijken of hij met tep. onder o ook warm genoeg is

Met mijn 4 seizoenen werd ik snachts gewoon wakker van de kou,lag ik echt te rillen.
Door hannabelgje
#3367044
judith1967 schreef:
Het kraakt idd,maar ach als ik er eenmaal onder lig,heb ik nergens last van.

Mijn eerste reactie was oohh hij is wel dun.Maar na een nachtje slapen vond ik hem heerlijk,niet zwaar. Goed warm.
Nu nog even kijken of hij met tep. onder o ook warm genoeg is

Met mijn 4 seizoenen werd ik snachts gewoon wakker van de kou,lag ik echt te rillen.
Ik vind em erg warm. En heerlijk om onder te slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door judith1967
#3367229
Nou hij is voor mij niet warm genoeg,werd vannacht wakker van de kou,lag gewoon te rillen. Toen heb ik mijn oude 4 seizoenen erover gelegd en toen heb ik heerlijk doorgeslapen .
Door hannabelgje
#3367244
judith1967 schreef:Nou hij is voor mij niet warm genoeg,werd vannacht wakker van de kou,lag gewoon te rillen. Toen heb ik mijn oude 4 seizoenen erover gelegd en toen heb ik heerlijk doorgeslapen .
Oei en nu?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door judith1967
#3367294
nouja ik hen hem gebruikt,dus terug sturen kan niet. maar voorlopig gebruik ik hem gewoon in combi met mijn 4 seizoenen dekbed. en dan kjjk ik over een tijdje wel weer
Door Eef+Stippels
#3386568
Ik haal deze weer even omhoog, want wij hebben een nieuw dekbed :P

Het is een wollen vierseizoensexemplaar geworden van Timzo, gevuld met Texelse wol. Ik heb voor de betaalbaarheid een B keuze genomen. Hij is te lang voor de hoes, maar daar kunnen we prima mee leven.
De zwaarte valt me ontzettend mee, ik vind hem niet veel zwaarder dan de synthetische dekbedden.
De tijk kraakt ook niet.

We slapen er nu een paar nachten onder, echt lekker warm en droog.
Heel anders dan het synthetische ikea ding dat we hiervoor hadden.
Ik had wel graag een diervrij tencel dekbed willen hebben, maar 619,- is me helaas te duur.
Naar dekbedden gevuld met katoen heb ik ook gekeken, maar dat neemt niet genoeg vocht op.
Door Eef+Stippels
#3386574
pearlsofpassion schreef: vr 27 sep 2019, 14:01 Wij hebben die ook voor de kindjes. En binnenkort kopen we ook zo 1 voor onszelf.
Als je hem bij bedtextiel-outlet.nl besteld heb je een 240x220 voor 99,95 :)
Door Lizzy
#3386575
Eef+doggies schreef: vr 27 sep 2019, 14:26 Als je hem bij bedtextiel-outlet.nl besteld heb je een 240x220 voor 99,95 :)
Oh, dat is echt niet duur! Ik ga ook ff kijken!
Door judith1967
#3387129
Ik heb gekozen voor het dekbed van wehkamp whkms only synthetisch dekbed 99,95 kostte hij. En ik vind hem super. Gisteravond weer het 2de deel eraan vast gemaakt. Lekker warm,heerlijk..
Hij voelt en ziet er zwaar uit,maar dat is tie niet.
Door frodo quin
#3387137
Ik ben dus wel tevreden met mijn synthetisch geval (4 seizoenen) van Ikea. Voor mij was het een hele verbetering in vergelijking met de dekbedden die ik gewend was.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3433575
Omdat wij op zoek zijn naar nieuwe dekbedden, haal ik dit topic maar weer eens omhoog :).
Tencel zou hypoallergeen zijn, maar durf ik toch niet aan. Ik heb nl. ooit kussenslopen en overtrekken gehad van lyocell en daar kon ik niet tegen. Ik ben bang dat Tencel net zoiets is en ik daar dan ook niet tegen kan. Dan blijft er dus synthetisch of wol over...
Hoe zijn de ervaringen inmiddels met de dekbedden? Bevallen jullie keuzes nog steeds goed?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3433580
Hier nog steeds erg tevreden. Inmiddels slaap ik onder het wollen dekbed want die is wat zwaarder. Het was een flinke uitgave maar heb er nog geen dag spijt van gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door