Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3360394
Deze 2 honden zag ik onlangs op grote afstand. De foto's zijn sterk digitaal ingezoomd. Ik dacht dat het misschien de Sussex spaniel was, maar het oor lijkt me nogal kort. Iemand bekend met deze honden?
Ze hadden een heel typisch galopje.
De bijlage lOMnnw0DTdGAn2XKMhRo%w_thumb_fa71.jpg is niet meer beschikbaar
lOMnnw0DTdGAn2XKMhRo%w_thumb_fa71.jpg
lOMnnw0DTdGAn2XKMhRo%w_thumb_fa71.jpg (283.97 KiB) 1888 keer bekeken
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_fa74.jpg
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_fa74.jpg (287.04 KiB) 1888 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3360422
nikèdog2000 schreef:lijken meer op teckels
Nee dat zijn het echt niet. Kijk alleen maar naar het hoofd, dat is compleet anders: Breed, met een forse stop. Bovendien zijn ze een stuk groter.

Kaela schreef:Lijkt er wel op. Ze lijken sprekend op de twee van Kira van het forum.
Oh dan moet ik eens op zoek. Die heb ik blijkbaar gemist :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360423
Ik zeg niks meer over rassen.....de laatste 20x dat ik dat deed heb ik alleen maar verontwaardigde antwoorden en blikken gekregen dat ik hun hatseflatsdoodle voor een rashond aanzag. ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360424
pike schreef:Nee dat zijn het echt niet. Kijk alleen maar naar het hoofd, dat is compleet anders: Breed, met een forse stop. Bovendien zijn ze een stuk groter.



Oh dan moet ik eens op zoek. Die heb ik blijkbaar gemist :-[
Ze vinden het vast leuk als je het ze vraagt!
Gebruikersavatar
Door pike
#3360425
Angelique schreef:Ik zeg niks meer over rassen.....de laatste 20x dat ik dat deed heb ik alleen maar verontwaardigde antwoorden en blikken gekregen dat ik hun hatseflatsdoodle voor een rashond aanzag. ::) :biggrin2:
;D ;D ;D

Ik geloof niet dat er al hatseflatsdoodles bestaan met korte pootjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3360428
Kaela schreef:Lijkt er wel op. Ze lijken sprekend op de twee van Kira van het forum.
Kaela schreef:Ze vinden het vast leuk als je het ze vraagt!
Of ik heb de verkeerde Kira gevonden, maar in het onderschrift zie ik een blonde lab en Newfies staan (dat is wel een soort van vergrote uitvoering van deze twee, breed hoofd en flinke stop :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3360476
Lizzy schreef:Het zou zo maar kunnen hoor, maar ik vind vooral die achterste wel licht gebouwd voor een Sussex?
en erg laagbenig lijkt ook.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360487
Maar de sussex hoort vrij laag op de poten en een vrij lange rug te hebben. Dat lees ik in ieder geval in de rasstandaard. Dus dat klopt wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door