Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3359960
En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik wil brand niet bagatelliseren. Maar je moet ook niet panisch worden, anders heb je geen leven. En dat zeg ik, die alle laptops, telefoonopladers en zelfs de router uit zet als ik de deur uit ga. Idem voor alle apparaten in de schuur. Maar ik weet 1 ding 100% zeker. Mijn buren doen dat niet.
Door Anne in Zweden
#3359961
Lizzy schreef:En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik wil brand niet bagatelliseren. Maar je moet ook niet panisch worden, anders heb je geen leven. En dat zeg ik, die alle laptops, telefoonopladers en zelfs de router uit zet als ik de deur uit ga. Idem voor alle apparaten in de schuur. Maar ik weet 1 ding 100% zeker. Mijn buren doen dat niet.

Je bent er vroeg bij. :biggrin2:


En verder heb je gelijk, vinnik.
Door Lizzy
#3359963
Anne in Zweden schreef:Je bent er vroeg bij. :biggrin2:


En verder heb je gelijk, vinnik.
Om 17 uur he! Dan zit de 5 in de klok en dan mag ut :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3359967
Anne in Zweden schreef::biggrin2:

Mijn aandacht werd met name getrokken door dat 'nog' (een wijntje). ;D
Ja, ik snap 'm ;D ;D ;D . Dat duidt er inderdaad op dat ik al zit te kantelen ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359971
Anne in Zweden schreef:Je bent er vroeg bij. :biggrin2:


En verder heb je gelijk, vinnik.

Liz is altijd vroeg op, en dan is het automatisch eerder wine o"clock :biggrin2:
Door Lizzy
#3359974
Angelique schreef:Liz is altijd vroeg op, en dan is het automatisch eerder wine o"clock :biggrin2:
Shit! Ik had dus veel eerder dan 5 aan de wijn kunnen gaan????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359976
Lizzy schreef:Shit! Ik had dus veel eerder dan 5 aan de wijn kunnen gaan????

Jep :cool:

Maar dan wel de slome kookert uitzetten, waant drinking en slome kookert kijken schijnt niet samen te gaan :biggrin2: :biggrin2:
Door boskat
#3359985
Lizzy schreef:En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik wil brand niet bagatelliseren. Maar je moet ook niet panisch worden, anders heb je geen leven. En dat zeg ik, die alle laptops, telefoonopladers en zelfs de router uit zet als ik de deur uit ga. Idem voor alle apparaten in de schuur. Maar ik weet 1 ding 100% zeker. Mijn buren doen dat niet.
Ik gebruik al heel wat jaren ong 20 of nog langer een slowcoocker en heb ook al die tijd toch minimaal 3 a4x per week ,de slome gebruikt ook in de nacht,nooit geen brand
Door boskat
#3359986
boskat schreef:Ik gebruik al heel wat jaren ong 20 of nog langer een slowcoocker en heb ook al die tijd toch minimaal 3 a4x per week ,de slome gebruikt ook in de nacht,nooit geen brand gehad
Door miik
#3359992
Wij hebben ook alweer een paar jaar een slowcooker en ik ben er erg blij mee ! Wij hebben een 3,5 liter en dat is voor 2 personen 2 maaltijden- niet zo groot dus. Dus ik zou voor de honden zeker een maat groter nemen, 6 liter oid. Ik heb een paar keer brone broth gemaakt en mijn ervaring is dat hoe langer hoe beter. Onze kun je x aantal uren aanzetten en daarna gaat ie op warmhoud stand, ik vind het prettig werken. Maar voor de honden heb je die warmhoud stand niet nodig denk ik....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door