Welk merk slowcooker

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Welk merk slowcooker

Berichtdoor Barfplaats

Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 15:39

En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik wil brand niet bagatelliseren. Maar je moet ook niet panisch worden, anders heb je geen leven. En dat zeg ik, die alle laptops, telefoonopladers en zelfs de router uit zet als ik de deur uit ga. Idem voor alle apparaten in de schuur. Maar ik weet 1 ding 100% zeker. Mijn buren doen dat niet.
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Wo 14 Nov 2018, 15:51

Lizzy schreef:En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik wil brand niet bagatelliseren. Maar je moet ook niet panisch worden, anders heb je geen leven. En dat zeg ik, die alle laptops, telefoonopladers en zelfs de router uit zet als ik de deur uit ga. Idem voor alle apparaten in de schuur. Maar ik weet 1 ding 100% zeker. Mijn buren doen dat niet.

Je bent er vroeg bij. :biggrin2:

En verder heb je gelijk, vinnik.
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Wo 14 Nov 2018, 16:03

Anne in Zweden schreef:Je bent er vroeg bij. :biggrin2:

;D ;D
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 16:23

Om 17 uur he! Dan zit de 5 in de klok en dan mag ut :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 16:24

Oh, whahahaha, het lijkt alsof ik al aan de wijn zit ;D ;D ;D ;D
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Wo 14 Nov 2018, 16:28

Lizzy schreef:Oh, whahahaha, het lijkt alsof ik al aan de wijn zit ;D ;D ;D ;D

:biggrin2:

Mijn aandacht werd met name getrokken door dat 'nog' (een wijntje). ;D
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 16:38

Anne in Zweden schreef::biggrin2:

Mijn aandacht werd met name getrokken door dat 'nog' (een wijntje). ;D

Ja, ik snap 'm ;D ;D ;D . Dat duidt er inderdaad op dat ik al zit te kantelen ;D
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Wo 14 Nov 2018, 16:46

Lizzy schreef:Ja, ik snap 'm ;D ;D ;D . Dat duidt er inderdaad op dat ik al zit te kantelen ;D

Kwartiertje nog, dan mag je weer. Hou vol! :P ;D
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 17:18

Anne in Zweden schreef:Kwartiertje nog, dan mag je weer. Hou vol! :P ;D

He he, eindelijk ;D ;D ;D
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 14 Nov 2018, 17:32

Liz is altijd vroeg op, en dan is het automatisch eerder wine o"clock :biggrin2:
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 14 Nov 2018, 18:12

Angelique schreef:Liz is altijd vroeg op, en dan is het automatisch eerder wine o"clock :biggrin2:

Shit! Ik had dus veel eerder dan 5 aan de wijn kunnen gaan????
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 14 Nov 2018, 18:32

Lizzy schreef:Shit! Ik had dus veel eerder dan 5 aan de wijn kunnen gaan????

Jep :cool:

Maar dan wel de slome kookert uitzetten, waant drinking en slome kookert kijken schijnt niet samen te gaan :biggrin2: :biggrin2:
boskat
5-sterren

Berichtdoor boskat » Wo 14 Nov 2018, 19:35

Lizzy schreef:En nou wil ik verder niet heel lullig doen hoor, maar jaarlijks overlijden er in NL ongeveer 50 mensen door brand in huis. Wat verschrikkelijk tragisch is, laat dat duidelijk zijn. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers per jaar ligt rond de 600. Ik weet niet wat jullie zo meteen doen maar de meeste van ons stappen dadelijk op de fiets of in de auto om naar huis te gaan. Ik zeg "niet doen, levensgevaarlijk". Per jaar sterven er ongeveer 45.000 mensen aan kanker. Ik neem zo nog een wijntje. En een aantal van ons steken nu even een sigaretje op. Of eten zo meteen een goed stuk doorbakken vlees.

Ik gebruik al heel wat jaren ong 20 of nog langer een slowcoocker en heb ook al die tijd toch minimaal 3 a4x per week ,de slome gebruikt ook in de nacht,nooit geen brand
boskat
5-sterren

Berichtdoor boskat » Wo 14 Nov 2018, 19:36

boskat schreef:Ik gebruik al heel wat jaren ong 20 of nog langer een slowcoocker en heb ook al die tijd toch minimaal 3 a4x per week ,de slome gebruikt ook in de nacht,nooit geen brand gehad
miik
5-sterren

Berichtdoor miik » Wo 14 Nov 2018, 22:23

Wij hebben ook alweer een paar jaar een slowcooker en ik ben er erg blij mee ! Wij hebben een 3,5 liter en dat is voor 2 personen 2 maaltijden- niet zo groot dus. Dus ik zou voor de honden zeker een maat groter nemen, 6 liter oid. Ik heb een paar keer brone broth gemaakt en mijn ervaring is dat hoe langer hoe beter. Onze kun je x aantal uren aanzetten en daarna gaat ie op warmhoud stand, ik vind het prettig werken. Maar voor de honden heb je die warmhoud stand niet nodig denk ik....
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”