Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3359778
Hallo oude en nieuwe leden.
Naar aanleiding van het bericht van Mowgli, Angelique, gooi ik er ook maar een bericht tegenaan om niet verder haar topic te vervuilen.

Ik ben behoorlijk lang afwezig geweest, maar las en lees nog steeds wel af en toe mee. En leefde in stilte mee met de personen die nare periodes doormaakten.

De laatste jaren zijn voor ons, Max en ik, erg zwaar geweest en energievretend. Eerst zijn mijn ouders kort na elkaar overleden en heb ik een tijd in Nederland gewoond om mijn moeder te helpen en na haar overlijden het huis uit te ruimen en in de verkoop te plaatsen. Anderhalf jaar later is het onderbeen van Max totaal verbrijzeld door een grote steen die van de helling donderde. Dit heeft een grote impact op ons leven gehad, zowel in psichologische als praktische zin.

Lizzy en Anne, ja het gaat goed met Max, hij heeft een onderbeenprothese, de auto is aangepast, een doucheprothese enz. Het gaat goed met hem en ik denk vooral door zijn sterke en eigenzinnige karakter, hij heeft echt alles op alles gezet om zo snel mogelijk weer te kunnen lopen op eigen benen.

Lizzy, wij gaan in de eerste helft van 2019 verhuizen naar Nederland, te Wanneperveen. :biggrin2:
Wonen in Nederland (of Zweden of Canada of Schotland) was altijd al een grote wens van Max en dat is allemaal in een stroomversnelling gekomen door het ongeluk. Hij wil zich 100% gaan toeleggen op het fotograferen van vogels, (was al zijn hobby) daar heeft hij dan alle tijd voor en ook zijn de mogelijkheden daartoe legio, vooral in de streek waar wij gaan wonen.

Ik hoop dat ik daar in het hoge Noorden voor de honden net zo makkelijk aan de barfprodukten kan komen als hier in Italie, maar dat is van latere zorg.

Hartelijke groeten,

Annemarie (uit Italie)
#3359786
Jeetje Annemarie, wat een afgrijselijke ervaring! Ik kan me voorstellen dat dat enorm ingrijpend is geweest. Wat knap dat hij nu al weer 'op de been' is, om het even lullig uit te drukken. Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen zal dat gekost hebben!
Ik wilde al schrijven: ik hoop dat Max een beetje kan wennen in Nederland, maar gezien zijn wilskracht en doorzettingsvermogen zal dat niet al te veel problemen opleveren. :D En als NL niet bevalt, dan kom maar gezellig naar Zweden! :biggrin2:

Barfproducten vinden in NL zal niet zo'n probleem zijn, denk ik, dat komt wel goed. Dat wordt pas een probleem als je naar Zweden verhuist. ;D Zelf shop ik ook nog steeds barf in NL.
Ik hoop dat de verhuizing soepeltjes verloopt en dat jullie een heel fijne tijd zullen hebben in Drèèènt, zoals wij Drenten zeggen. :D Leuk dat je weer op BP actief bent! :-*
#3359794
Hee hoi Annemarie, zo dan....... :-X . Ik kan me voorstellen dat je even van de aardbodem bent verdwenen. Heftig allemaal zeg :-\ . En hoe gaat het nu met jou...? En heb jij zin om terug te keren naar NL? Ik hoop dat jullie het fijn krijgen in Drèèènt :-* . Hebben jullie daar al een huis?
#3359859
Lizzy schreef:Hee hoi Annemarie, zo dan....... :-X . Ik kan me voorstellen dat je even van de aardbodem bent verdwenen. Heftig allemaal zeg :-\ . En hoe gaat het nu met jou...? En heb jij zin om terug te keren naar NL? Ik hoop dat jullie het fijn krijgen in Drèèènt :-* . Hebben jullie daar al een huis?

Overijssel :P
#3359886
Wouw! Jullie hebben een moeilijke tijd achter de rug, zeg! Wat enorm ruk, dat ongeluk van Max. Jullie leven is letterlijk in één klap veranderd! Ik kan me voorstellen dat zo'n zwaar ongeluk en vooral de gevolgen enorm veel impact hebben. Ik heb bewondering voor jullie allebei. Wat een vechters zijn jullie. Enorm knap!

Fijn dat jullie een passend huis hebben gevonden en binnenkort eindelijk naar Nederland kunnen verhuizen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door