Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3359776
Bedankt weer voor jullie leuke reacties! :-*
Ik ben zo blij met haar. En ik vind het zo fijn dat Vito en Jolie al echt een setje zijn :smitten:
Ik zocht voor Vito een teefje waar hij mee kan spelen op zijn eigen gekke manier, maar ook een teefje dat haar grenzen aangeeft wanneer hij te dol doet. En ik geloof, dat ik die gevonden heb;

:biggrin2: :biggrin2:
Afbeelding

Lekker racen vandaag
Afbeelding

Harry vindt haar ook helemaal geweldig. Ze racen ook vaak een stukje met z'n 3en.
En Jolie pikt vaak Harry z'n bal en dan gaat hij achter haar aan. Succes verzekerd :biggrin2: :smitten:
Zuko vindt het prima dat ze er is, zolang ze het maar niet in haar hoofd haalt hem uit te dagen om te spelen :???: ;D

Het eten gaat ook heel goed. Ze heeft bij het opvangadres KVV gekregen, dus de overstap hier naar barf was zo gemaakt.
Ze vindt het heel lekker, is als eerste klaar met eten :o

Lizzy schreef:Wat zijn ze LEUK samen :smitten:
Zoooo, met spelen goed aan elkaar gewaagd zeg! Ik denk dat dit een hele geslaagde combi is :-*
Ja, ze zijn heel goed aan elkaar gewaagd. Gelukkig maar! Vito heeft een aparte manier van spelen, dat vindt niet iedere andere hond leuk (en terecht hoor) :biggrin2: maar Jolie is gelukkig net zo gek :biggrin2:

Het is het wachten waard geweest! :-*
#3360241
Nog wat foto's van deze week;

Die oren! ;D
Afbeelding

Rennen, vliegen en spelen, zijn zo ongeveer haar grootste hobby's :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

Vito en Jolie :smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Harry pesten; bal pikken en rondjes huppelen ;D
Afbeelding
Eef+doggies schreef:Wordt het niet eens tijd voor nieuwe foto's? :D
Eigenlijk wel he? :biggrin2:
Neally schreef:Oh, heerlijk. Chocolaadjes op de bank. Dat het zo goed klikt. :smitten: :smitten:
Ja, het gaat echt super! :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door