Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3365450
Dank voor jullie leuke reacties! :-*
Ja, ze rennen wat af elke dag. Niet normaal :biggrin2:
Er gaat ook een eten in, niet om aan te slepen ;D

Jolie was muisjes aan het zoeken; ze liep niet met ons mee, maar ik liep gewoon verder (uiteindelijk komt ze dan aangerend).
Maar denk maar niet dat Vito dan verder loopt, hij blijft gewoon zitten;

Afbeelding
Uiteindelijk rende hij het stuk terug naar Jolie en toen kwamen ze samen aangerend :smitten:

Harry vond het vooral langggggg duren, al dat stil staan. Zo niet zijn ding :biggrin2: ;
Afbeelding

Vandaag hadden Jolie en Vito hun eerste Detectie/speur les. Wat deden ze het goed!! :smitten:
Jolie was nergens bang voor en ging als een speer. Zo knap. Allemaal vreemde honden, voorwerpen en mensen in haar buurt, en het boeide haar niks. Knap wijffie :smitten:
Vito was gewoon zichzelf :cool: . Relaxt. En laat zich door niemand gek maken. Hij deed het zoeken heel netjes. Lekker stel die 2 :smitten:

Over 2 weken les 2, ik heb er nu al zin in.
Er worden ook steeds foto's gemaakt, dus.. wordt vervolgd ;)

(Best leuk, zo'n Vito & Jolie dagboek :biggrin2: :-* )
#3366688
Gisteren hadden de Flaporen les 2 van Detectie.
Ze deden het zo goed! :smitten:
Jolie is heel fanatiek en drukkkkk bezig, Vito is heel relaxed en laat zich niet gek maken. Mooi om dat verschil te zien tussen die 2.
Dat laat ook wel goed zien, hoe ze in het dagelijkse leven zijn ::) :biggrin2:

Even wachten op je beurt;
Afbeelding

Gevolg van een strandwandeling met als afsluiter een les Detectie;
Afbeelding

En het gevolg als je niet mee mag;
Afbeelding
Harry gaat heel irritant en met heel veel geluid gapen wanneer hij zich verveeld ;D
Hij was uiteraard wel mee geweest naar het strand, maar dat was niet voldoende. Vond hij zelf.
dinky89 schreef:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Wat een gekkies he ;D
Inge en Bono schreef:Die is voor gevorderden zeg! :o ;D
;D ;D Ik vind het soms zelfs lastig te zien wie nou wie is
Janie2 schreef:Het is dat de ene een jasje aan heeft anders zag ik dubbel. Leuk hoor zo’n best friend!
Ik denk dat ik Jolie in de zomer ook gewoon een jasje aan doen, dan is het tenminste ook goed te zien welke Jolie is :biggrin2:
#3366754
Leuk hè. Detectie. Ik ben met Bono vandaag ook naar de 2e les geweest. Hij is alleen nog erg onzeker mbt de instructeur en de mensen die er zijn. Maar vandaag ging al stukken beter dan de 1e x.
Hij ligt ook al de hele dag voor pampus.
IMG-20190127-WA0004.jpg
IMG-20190127-WA0004.jpg (159.17 KiB) 2011 keer bekeken
#3366755
Joyce1985 schreef:Gisteren hadden de Flaporen les 2 van Detectie.
Ze deden het zo goed! :smitten:
Jolie is heel fanatiek en drukkkkk bezig, Vito is heel relaxed en laat zich niet gek maken. Mooi om dat verschil te zien tussen die 2.
Dat laat ook wel goed zien, hoe ze in het dagelijkse leven zijn ::) :biggrin2:
Waar doen jullie detectie?
#3366756
tt-tjes schreef:Leuk hè. Detectie. Ik ben met Bono vandaag ook naar de 2e les geweest. Hij is alleen nog erg onzeker mbt de instructeur en de mensen die er zijn. Maar vandaag ging al stukken beter dan de 1e x.
Hij ligt ook al de hele dag voor pampus.

IMG-20190127-WA0004.jpg
Ja, zeker leuk! Zo mooi om te zien dat ze weten wat de bedoeling is, zonder dat het wordt uitgelegd.
Fijn dat het nu al beter ging dan de 1e keer, is ook erg wennen allemaal natuurlijk.
Hier zijn ze ook goed moe daarna inderdaad, al willen ze een paar uur daarna graag wel weer even naar het strand ;D ::)
pluk schreef:Waar doen jullie detectie?
Bij Kynero; https://www.kynero.nl/
Erg leuk!

Nog 3 lessen, waarvan 2 gewone en de laatste les examen. Ben zo dol op examens ::) :biggrin2:
#3370308
Het gaat goed met het stel, heel goed! :smitten:

Vito & Jolie zijn zo gek met elkaar, zo mooi om te zien.
Ze vliegen elke dag achter elkaar aan buiten, hoe rot je dag ook is, je wordt er spontaan vrolijk van! :D :-*

Afbeelding

Lekker wijffie
Afbeelding

En mijn knappe vent
Afbeelding

Kilometers vreten ;)
Afbeelding

Lekker racen met elkaar
Afbeelding

Vito wordt eindelijk een vent, in plaats van een jongetje :biggrin2: ;)
Afbeelding

Jolie weet precies wat ze wilt; racen jongens kom op!! :D
Afbeelding

Afgelopen zaterdag heeft Jolie voor het eerst op de renbaan mogen rennen.
Zoals verwacht ging ze als de brandweer :biggrin2:
Na het 2de rondje, deed ze er nog 1 achteraan. Ze kon niet geloven dat ze achter een stom stuk plastic aan was gerend en ging op zoek naar de echte haas ;D. Uiteindelijk kom ze weer naar mij toe en kon madam weer aan de riem.
Vito heeft voor het eerst alleen gerend, zonder zijn 2de vrouw Raffi. Die gaat namelijk vreemd, met een vrouw ;)
Hij deed het super, was zelfs heel fanatiek.

Ik heb van alle 3 een kort filmpje bij de zandbak;







Mijn gekke 3-tal :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door