Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3359537
Bedankt voor de leuke reacties!
Mijn gevoel zei dat Vito & Jolie elkaar leuk zouden vinden, maar dat het zo goed en zo snel vertrouwt zou voelen had ik niet verwacht! Echt super!
Ze was gisteren nog geen 5 minuten binnen of ze was al met Vito aan het spelen. Daar word je toch blij van?
Ze heeft vannacht lekker op de bank geslapen, onder een dekentje :biggrin2: . De bench stond eigenlijk voor haar klaar, maar ze lag zo lekker. Dus heb haar lekker laten liggen. Om 08.00uur was mevrouw wakker en zijn we lekker gelijk naar buiten gegaan. Nu is ze moe :biggrin2:
Haar eerste barf-maaltijd gisteren, ging er ook in als koek. Dus ook daar is ze voor geslaagd ;)

Ze is echt een kleintje trouwens. Vito weegt 17,5 kilo en Jolie maar 10 ;D

Afbeelding

Afbeelding

Mijn uitzicht nu :biggrin2: ;
Afbeelding

En een filmpje van vanmorgen;


Afbeelding
Lida. S schreef:Helemaal mee eens, leuuuuuuuuk!
Veel plezier met haar
Inge en Bono schreef:Aaah wat een dot :smitten: veel geluk met Jolie!
Dankjullie! :-*
Neally schreef:Oh, wat leuk dat ze bij jou mag komen.
Want wat een leuk meisje is dit. Heeeeeeeeeel veeel plezier van en met elkaar. :-* :-* :-*
Super dat je haar niet vergeten bent.
Dankjewel!!! :-*
Ze is geweldig! :smitten:
CindyMayella schreef:Leuk!!! Have fun met haar!! :D
Doranto schreef:Wat een leukerd! Heel veel geluk en plezier met haar!
Dankjullie! Het gaat super goed!
Too schreef:Wat een cutie! :smitten:
koekje schreef:Bij mensenbaby's is het meestal geen compliment, maar ze ziet er echt heel erg lief uit!
:biggrin2: :biggrin2:
Ze is inderdaad heel lief, maar ze laat ook het kaas niet van haar brood eten! :biggrin2:
Siberienne schreef:Aaaah wat een leuk ‘dinnetje voor Vito - en voor jou!
Heel veel geluk samen
pearlsofpassion schreef:Wat leuk!
Ik hoop echt dat het klikt.
Dankjullie!! Het klikt helemaal. Alsof ze elkaar al jaren kennen. Heel mooi om te zien.
src_esther schreef:Wat een mooi meissie.
Hopelijk wordt Raffi niet jaloers, of is die liefde over?
Have fun!
De liefde tussen Raff & Viet zal nooit over gaan. Raff speelt alleen hard-to-get en wilt na een jaar nog steeds niet samenwonen :'( :biggrin2:
Charlie Angel schreef:Wat leuk zeg, heel veel geluk en plezier met haar!!
Ze is leuk!
Dankjewel!
Spikkelneus schreef:Oh, zij heeft zo lang bij Marjon gezeten en ze werd inderdaad maar niet geadopteerd! Leuk dat ze nu naar jullie gaat, echt top!
Ik ben zo blij dat ze niet geadopteerd werd, dat klinkt een beetje gemeen en dat is het misschien ook wel! ::)
Ik voelde vanaf maart dat ze hier hoorde, maar het was toen nog te vroeg voor ons voor een 4de.
Nu eindelijk is ze thuis! :smitten:
Lizzy schreef:Oh wat leuk leuk leuk!!! Ze is geweldig! Heel veel plezier met jullie nieuwe schatje :smitten:
Danny schreef:Oh wat een bofferd! veel geluk samen
nikèdog2000 schreef:zeker een boffert dat ze bij jou mag komen
heel veel geluk met het mooie meisje
Anne in Zweden schreef:Ooow, weer een gelukkig hondje erbij op de wereld! Wat fijn dat Dido/Jolie bij jullie een heerlijk leven mag gaan krijgen! Veel plezier met elkaar!
Eef+doggies schreef:Wat leuk!! :D
Heel veel geluk samen! :-*
Fenixjuh schreef:Wat een leukerd!! Veel plezier (en wel tweelingfoto's plaatsen hè ;) )
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Tweelingfoto's komen zeker, maar die heb ik helaas nog niet. Wel een filmpje. Komt eraan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door