Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3363239
Weer even wat nieuwe foto's van het echtpaar :biggrin2: :smitten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mevrouw heeft een jas gekregen (voor het eerst in 27 jaar dat ik honden heb, een jas gekocht ;D )
Afbeelding

MOE!
Afbeelding
(Ik erger me aan haar nagels, ik kan steeds maar 1 nagel doen, ze wordt helemaal GEK!)

Niet scherp, wel leuk
Afbeelding

;D :biggrin2:
Afbeelding

Afbeelding

:smitten: smitten:
dinky89 schreef:Heerlijk zoals die twee elkaar hebben gevonden :biggrin2:
Ja, dit is echt genieten! :smitten:
Lizzy schreef:Ohhh, ze zijn echt geweldig samen ja :smitten:

En op de foto's zijn ze inderdaad net een getrouwd stel, hahahaha, too cute gewoon ;D

Fijn dat ze je door deze vreselijke moeilijke tijden heen slepen :-* !
Ze zijn zo op elkaar ingespeeld. Zo mooi om te zien hoe snel dat is gegaan :smitten:
Vito loopt altijd los (waar het kan uiteraard ;)) en Jolie zit nog veel aan de lange lijn.
Als Vito dan een eindje verder is en Jolie blaft ergens naar, dan staat Vito binnen 1 seconde bij haar om te checken of alles wel goed gaat.
Daar word je toch blij van? :smitten:

:biggrin2: :biggrin2: Het is ook echt net een getrouwd stel.
Tijdens het spelen dan maken ze een herrie, lijkt wel of ze elkaar vermoorden ;D

Ja, zeker weten! Mijn Spaanse trio is wel het beste medicijn in deze moeilijke tijd :'( :-*
Fenixjuh schreef:Oh, wat zijn ze geweldig samen!! Wat een heerlijkheid dat ze zo samen kunnen rennen :smitten:
Super he? Elke wandeling is het feest. Ze maken een kilometers! Enige nadeel is dat ik Jolie niet/nauwelijks op gewicht kan houden. Er gaat een eten in, niet normaal! :biggrin2:
Angelique schreef:Men men, wat een lol die twee. Ik vind dat toch wel het ultieme genieten hoor, als honden zo goed en leuk samen in het leven staan.
Dit is echt top inderdaad! Ik word er heel blij van om te zien hoe leuk ze elkaar vinden.
#3364181
Echt een cadeautje dat die twee elkaar zo gevonden hebben :-* Twee van die chocopodoojtjes, ze zijn echt leuk :smitten:
Je hebt een mooie jas voor haar gevonden! DogGear?
Tous en Ziggy konden hun jasjes altijd wel waarderen, een kapstok vol hadden ze saampjes :-[ ;D
#3364236
zurca schreef:Echt een cadeautje dat die twee elkaar zo gevonden hebben :-* Twee van die chocopodoojtjes, ze zijn echt leuk :smitten:
Je hebt een mooie jas voor haar gevonden! DogGear?
Tous en Ziggy konden hun jasjes altijd wel waarderen, een kapstok vol hadden ze saampjes :-[ ;D
Mijn 2 chocolaatjes doen het zo goed! :smitten: :-*
Ze zijn zo blij met elkaar (en met zichzelf :biggrin2: )

Ja, klopt inderdaad! Wat een mooie jassen enzo heeft DogGear he?
Haha, ja dat snap ik helemaal dat je een kapstok vol had hangen.
We gaan in april weer naar Frankrijk, met tent en al. Dus ik wil eigenlijk voor Harry en Vito ook een jas of iets dergelijks kopen, 's-nachts is het toch nog aardig fris in april. Dus ik verwacht dat het niet lang meer duurt voor de kapstok hier ook vol hangt ;D

Jolie heeft ook deze;
(Ik kan even geen normale foto vinden :biggrin2: )
Afbeelding
Die heeft ze binnen aan.
(Harry verhaard een beetje, alles en iedereen zit onder ::) )

Jolie viel ineens zo af, dus ik dacht misschien dat ze beter op gewicht blijft wanneer ik zeker weet dat ze het niet koud heeft.
Inmiddels heb ik haar percentage barf ook maar omhoog gegooid, niet normaal wat een eten erin gaat ::)
#3364959
Volgende week zaterdag ga ik met Vito & Jolie starten met een cursus "Detectie/speuren". Lijkt me erg leuk. Ik ben benieuwd of zij er ook zo over zullen denken :biggrin2:

Foto'tje van Jolie gisteren tijdens een (hele lange ::) ) wandeling in Hilversum;
Afbeelding
:smitten:
Cindy de Wolf schreef:Zo blij voor je dat dit echtpaar je enige troost biedt!! En dat ze het zoooooooooooooo goed met zijn 3-en kunnen vinden :-* :-*
Lief, dankjewel! :-* :-*
Die zaterdagen (de dag dat het gebeurde met Zuko) blijven zwaar. Bah. Maar dan ga ik lekker met m'n 3-tal op stap, voel ik me weer ietsie beter.
Eef+doggies schreef:Heerlijk die foto's, wat een supertrio :smitten: :smitten:
:-*
#3365021
Nog wat filmpjes van vandaag. Helemaal gek die 2 :smitten: :smitten:





Lizzy schreef:Oh wat een bekkie :smitten:

Ik vind haar echt prachtig!
Ja hé, ze wordt met de dag mooier :smitten:
Lekker wijffie.
M@rina schreef:Wat is ze leuk!!!! en wat een mooi koppel samen!
Dankje! Ja, samen zijn ze zo geweldig :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door