Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3361215
Bedankt voor jullie leuke reacties! :-[ :-* :-*

Ondanks de vreselijke gebeurtenis met Zuko, moeten we verder. Hoe moeilijk het ook is.
Ik wil niet dat de 3 Spanjaarden de dupe worden van mijn angsten.
Dus ik doe alsof er niks aan hand is en we gaan gewoon "vrolijk" op stap.

Jolie & Vito zijn zo leuk samen! :smitten:
Echt net een getrouwd stel :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

En een filmpje van vandaag;



Wat kunnen die 2 racen, niet normaal :biggrin2:

Heel blij met mijn 3-tal; ze slepen mij door deze vreselijke periode heen :'( :-*
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3361238
src_esther schreef: Hopelijk wordt Raffi niet jaloers, of is die liefde over?
Nee hoor, Viet en Raff, da’s forever :bigarmhug: . Helaas gezien de afstand slechts een lat-relatie, eenmaandelijks ongeveer...
Maar ja, Joyce speelt vals >:( Die stuurt net zo lang fotootjes van beschikbare Podencoteefjes naar mij, tot ik uiteindelijk maar de smoes opper, dat behalve de maandelijkse stoeipartij met Vito, Raff écht meer nodig heeft (en dat kunnen een York en een blinde/dove opa haar niet geven). Er zal dus ‘helaas’ een Spaanse bij moeten... ::)
En zo kwam op 4 okt. Twinkel ons blij maken, 3,5 jarig ei, mishandeld en verguisd :'( , groeit elke dag stukje meer :-* .
Tja, toen moest Joyce natuurlijk ook zo nodig.... Of heb ik haar nou zitten opstoken?? :???: ;D
Enfin, a.s. zaterdag komt -eveneens mishandelde- Ana hier de roedel versterken (foster), dus zal er in het westen ook wel weer ... :biggrin2:
Door src_esther
#3361251
Dwarreltje schreef:Nee hoor, Viet en Raff, da’s forever :bigarmhug: . Helaas gezien de afstand slechts een lat-relatie, eenmaandelijks ongeveer...
Maar ja, Joyce speelt vals >:( Die stuurt net zo lang fotootjes van beschikbare Podencoteefjes naar mij, tot ik uiteindelijk maar de smoes opper, dat behalve de maandelijkse stoeipartij met Vito, Raff écht meer nodig heeft (en dat kunnen een York en een blinde/dove opa haar niet geven). Er zal dus ‘helaas’ een Spaanse bij moeten... ::)
En zo kwam op 4 okt. Twinkel ons blij maken, 3,5 jarig ei, mishandeld en verguisd :'( , groeit elke dag stukje meer :-* .
Tja, toen moest Joyce natuurlijk ook zo nodig.... Of heb ik haar nou zitten opstoken?? :???: ;D
Enfin, a.s. zaterdag komt -eveneens mishandelde- Ana hier de roedel versterken (foster), dus zal er in het westen ook wel weer ... :biggrin2:
Zo Podencofan geworden? :biggrin2: Wat fijn voor die hondjes dat je een plekje voor ze hebt.
Foto's?!? Of is je dat de laatste keer zo slecht bekomen dat je daar niet meer aan begint?
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3361267
src_esther schreef:Zo Podencofan geworden? :biggrin2: Wat fijn voor die hondjes dat je een plekje voor ze hebt.
Foto's?!? Of is je dat de laatste keer zo slecht bekomen dat je daar niet meer aan begint?
Ik zal een ander topic openen om dit topic niet te vervuilen ;)
En nee, de minne houding van een enkeling beïnvloed zeker niet mijn way off living.... :cool:
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3361484
Dwarreltje schreef:Nee hoor, Viet en Raff, da’s forever :bigarmhug: . Helaas gezien de afstand slechts een lat-relatie, eenmaandelijks ongeveer...
Maar ja, Joyce speelt vals >:( Die stuurt net zo lang fotootjes van beschikbare Podencoteefjes naar mij, tot ik uiteindelijk maar de smoes opper, dat behalve de maandelijkse stoeipartij met Vito, Raff écht meer nodig heeft (en dat kunnen een York en een blinde/dove opa haar niet geven). Er zal dus ‘helaas’ een Spaanse bij moeten... ::)
En zo kwam op 4 okt. Twinkel ons blij maken, 3,5 jarig ei, mishandeld en verguisd :'( , groeit elke dag stukje meer :-* .
Tja, toen moest Joyce natuurlijk ook zo nodig.... Of heb ik haar nou zitten opstoken?? :???: ;D
Enfin, a.s. zaterdag komt -eveneens mishandelde- Ana hier de roedel versterken (foster), dus zal er in het westen ook wel weer ... :biggrin2:
Dat Jolie al vanaf maart op mijn "verlanglijstje" stond, zullen we er maar niet bij vertellen zeker? :P :biggrin2:
Angelique schreef:Die hebben de vaart er goed in :o :o
Ja tuurijk, je moet door, hoe lastig het ook is en dan is het fijn dat je nog wat hebt rondlopen die je ondanks alle ellende toch aan het lachen kunnen maken.
Ja, die 2 zijn niet helemaal wijs :biggrin2:

Nou zeker weten! Moet er niet aan denken dat er nu helemaal geen honden in huis meer zouden zijn.
Eef+doggies schreef:Wat heerlijk samen sjezen :smitten:
zurca schreef:Ohhh kijk ze gaan saampjes. Ultiem geluk :-*
Fenixjuh schreef:Wat zijn ze heerlijk samen :-*
Bedankt voor jullie leuke reacties! :-*
#3361485
Ze zijn echt heel leuk samen! :smitten:
Vanaf de eerste seconde was er een klik. Ik ben heel blij met ze :-*
Ze speelt ook met Harry, maar dan op een hele andere manier. Veel rustiger. Mooi om te zien.
Vroeger was Harry ook een wildebras met spelen, nu is hij een verstandige oudere man :biggrin2:

In de beste huwelijken wordt er wel eens ruzie gemaakt;
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2:

En uiteraard een lekker chaotisch race filmpje van vandaag :biggrin2: :smitten:
(Tegen de zon in filmen is natuurlijk niet zo handig ::) )

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door