Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3359356
Ik heb deze week de O'Keeffe's working handa handcreme in gebruik genomen. Wat een verademing. Mijn handen doen geen pijn meer, geen kloofjes of scheurtjes meer, geen jeuk meer. Zalig! Eindelijk een handcreme die echt werkt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3359357
Wat heeeeerlijk voor je! En volgens mij is het nog goed betaalbaar ook! Niet alleen maar ingrediënten om over naar huis te schrijven maar als je zulke drogen handen hebt is dat dan maar ff jammer.
Door Lizzy
#3359360
hannabelgje schreef:Ja dat had ik ook gezien, maar al die lieve crèmes die helpen niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Nee, ik weet het. Ze hebben jarenlang ook niet echt genoeg bij mij gedaan. Sinds ik de handzeep heb vervangen door een zeep met alleen oliën gaat het wel wat beter maar het is per jaar aankijken of ik het met lieve creme red. Zo niet ga ik echt ook deze proberen!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3359361
Ja, voorkomen dat ze koud worden is het beste. Ik heb ook heel snel last van wintertenen. Die had ik zelfs deze zomer (toen het 2 dagen wat minder warm was).Tjonge wat doet dat toch pijn.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359374
Ziet er toch niet heel slecht uit?
https://www.ewg.org/skindeep/company/O% ... ame%2C_Inc./

En makkelijk verkrijgbaar, begrijp ik. Goed om te weten!

Ik gebruik nu de Nuxe herstellende superbalsem met honing, deze zomer uit Frankrijk meegenomen. Vind het altijd leuk om daar in de Pharmacie naar wat leuke dingetjes te snuffelen. ;)
Gaat tot nu toe goed, maar het is ook nog niet echt koud geweest hier.
Door fransbulletje
#3359385
Net weer wat potjes zevenkruidencreme van Jacob Hooy ingeslagen ( actie Holland&Barett 2e voor 1 euro)
Vorig jaar hielp dat het beste.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3359391
-Annemarie- schreef:Schijnt het ook goed te doen voor wratten. :biggrin2:
Misschien moeten we eens een apart draadje openen met waar plas allemaal goed voor is :biggrin2:
*poepenplashumor*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door