Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359185
Weet iemand een vakantiehuisje aan de kust voor minstens 10 personen?
Bij voorkeur niet waar er ook iemand op de bank moet slapen of zo, dus echt 10 volwaardige bedden over minimum 4 kamers verspreid. En een ruime leefruimte.
Een leuke tuin is ook meegenomen, zeker als er iets voor de kinderen voorzien is of een bbq oid. En het is wel de bedoeling zowel naar het strand te kunnen ( dat mag wel een paar km verderop zijn) als goed te kunnen wandelen.

Honden toegelaten is niet noodzakelijk, aangezien we die niet hebben. ::)
En de katten laten we thuis.
Door Suzanne
#3359194
Er zijn er meerdere op Texel; google 's simpel op vakantiehuis Texel 10 personen.

Zit daar wat voor je bij?

Suzanne
Door Lizzy
#3359352
Ik heb zelf geen ervaring met niet-honden-huisjes aan de kust. Maar als je goegelt op "luxe vakantiehuisjes zeeland (je kunt hier natuurlijk alles invullen - de Belgische kust is leuker :) ) 10 personen" kom je echt wel leuke tegen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359373
Euhm ja, maar dan is de prijs wat minder leuk. ::) :biggrin2: We zouden het toch graag redelijk houden.

We zoeken uiteraard wel rond, maar het is niet evident.
Nou ja, ik kon het maar vragen natuurlijk. Misschien wist iemand een heel leuk zijn.. :)
Door eelke
#3359379
Aan de kust is gewoon duur... ik boek groepshuisjes via airbnb of belvilla. Misschien kom je daar mee verder?

Mocht je je wens van de kust skippen wil ik je vakantiepark de Leistert aanraden, maar da's in noord limburg.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359380
OK, thanx!

Op die luxe-huisjes zitten gewoon een heleboel zaken zoals sauna's en hottubs, die wij niet nodig hebben. Maar daar betaal je dan wel voor. En das niet de bedoeling.
Maar voor de minder luxueuze zijn we blijkbaar al wat laat... Die zijn al volgeboekt. :-X

We vinden wel iets ze.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3359387
Een specifiek huisje weet ik niet.
Op micazu.nl, natuurhuisje.nl en chalet.nu
vind ik vaak prima huisjes.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359673
Bedankt aan iedereen die meegedacht heeft.
Het is een huisje in Eibergen (Achterhoek) geworden. :) Heb er zo'n zin in! Jammer dat we nog zo'n 8 maand moeten wachten. :P
Als er nog iemand tips heeft wat we daar zeker moeten doen, bezienswaardigheden of wandelingen, shoot! :biggrin2:
Door Siberienne
#3359685
pearlsofpassion schreef:Bedankt aan iedereen die meegedacht heeft.
Het is een huisje in Eibergen (Achterhoek) geworden. :) Heb er zo'n zin in! Jammer dat we nog zo'n 8 maand moeten wachten. :P
Als er nog iemand tips heeft wat we daar zeker moeten doen, bezienswaardigheden of wandelingen, shoot! :biggrin2:

Ik vind kasteel Delden erg mooi.
Haaksbergerveen is mooi wandelgebied

En de fokker van onze honden is daar in de buurt :biggrin2:

Zutphen iets verder weg maar mooi stadje vind ik zelf, en mocht je daarheen gaan dan is een tussenstop in Almen leuk, met een bezoekje aan de theetuin voor koffie met lekkers
Enschede vind ik persoonlijk niet zo boeiend als stad

En mijn meneren zijn er in de buurt geboren maar ja, da’s niet echt bezienswaardigheid :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door