Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3358120
Bono loopt al een hele tijd los als we niet thuis zijn, meneer is inmiddels 2 jaar en 2 maanden oud. En dat ging tot vandaag eigenlijk heel goed. Maar vanmiddag kwam ik thuis en meneer had besloten om toch maar weer eens van het hardhouten kozijn te proeven.
Ons dressoir en een andere kast heeft hij gesloopt toen hij jonger was en het kozijn heeft ook al eens kennis gemaakt met zijn tanden. Toen heeft hij weer een hele poos in de ren gezeten.

Kreeg toen te horen dat ik bitter apple er op moest smeren, of sambal. Maar dat maakte niets uit want dat vond hij lekker. Heeft er iemand een gouden tip om op het kozijn te smeren, want de ren wil ik eigenlijk niet meer in de kamer.
Door tt-tjes
#3358149
pearlsofpassion schreef:Pittige mosterd?
Dat zie je wel natuurlijk... ::)
Misschien werkt citroensap of azijn ook wel. Tis maar wat hij niet lust....
Dat vraag ik me nog steeds af. Want hij lebbert overal aan
Door Lizzy
#3358219
Nee, eerlijk gezegd heb ik geen tip. Ik zou gewoon de ren terug zetten. Hij is er kennelijk niet aan toe om de hele ruimte voor zich te hebben. En kennelijk maakt iets dat hij zich af gaat reageren op houtwerk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358221
Lizzy schreef:Nee, eerlijk gezegd heb ik geen tip. Ik zou gewoon de ren terug zetten. Hij is er kennelijk niet aan toe om de hele ruimte voor zich te hebben. En kennelijk maakt iets dat hij zich af gaat reageren op houtwerk.
Sluit ik me bij aan. Sommige honden zijn er pas heel laat of nooit aan toe om in een grote ruimte alleen te zijn.
Door hannabelgje
#3358228
Ik zou er eerst een camera op zetten om te kijken hoe hij is als jullie er niet zijn. Als het verlatingsangst is dan is het nuttiger om daar iets aan te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door tt-tjes
#3358272
Camera heb ik lang gehad, telkens als ik keek lag hij tevreden te slapen (wel in de ren) dus verlatingsangst is het niet denk ik. Ik heb nu de mand weggezet die bij het kozijn staat. Ik weet wel dat hij af en toe gewoon als een klein kind ligt te klieren in die mand, omdat hij dan op z'n donder heeft gehad van Balou die hij dan aan het vervelen was. Toen heb ik hem ook een x betrapt dat hij aan dat kozijn wilde beginnen.
Nadeel is dat hij heel veel dingen lekker vind. Heb ook al eens vreselijk stinkende hertshoorn olie op de kast gedaan. Wij werden onpasselijk van de lucht en meneer vond het reuze interessant.

Maar het kan idd wel zijn dat hij de vrijheid van de hele ruimte niet aan kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door