Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3357633
Van 't weekend voor het eerst Carnivoer besteld.
Gisteren geleverd en voor vanavond gelijk een rolletje gevogeltemix in de koelkast gelegd.
Nou, volgens Scott is gevogeltemix :puke:
Het was ook wel een gok, want er zit duif en patrijs in en dat mot ie niet. Maar ook parelhoen, dus daar had ik de hoop op gevestigd.
Niet vreten is pech hebben dus na 5 minuten ging t weer de koelkast in.

Een uur later...Scott ontdekt dat er nog een gedroogd hazenoor rondslingert. Die moest ie van de week niet, want hazenoor bevat vacht en dat is ook :puke:
Maar minder dan gevogeltemix blijkbaar, dus het hazenoor ging op.
En daarna komt ie verhaal halen...

8 kilo terrorterriër die z'n pootje op je voet zet en gaat blaffen, nou dan is het menens :nerves:
Dus op de knietjes en meneer gevraagd wat er aan de hand is. Bij de vraag "eten?" wist ie duidelijk te maken dat het dat was.
Prima, de gevogeltemix weer voorgeschoteld. Dat was blijkbaar niet de bedoeling...

Hij loopt naar de trapkast, krabt aan de deur, afgericht als ik ben doe ik de deur open en hij gaat recht voor de vriezer zitten.
De vleesvriezer waar ik gisteren alle andere smaken kvv in gedaan heb ::)
Dus nu heb ik schuldbewust toch maar een andere rol uit de vriezer gehaald :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3357665
Hoe durft ze Scott.....mag je wel blond zijn, maar kom op.....patrijs en duif :o .....wie heeft ooit verzonnen dat dat hondenvoer zou kunnen zijn
Mijn dames geven je groot gelijk en vinden dat je het super slim hebt aangepakt ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3357666
Nou t kind kan met een vol buikje naar bed.
Drie happen en de rundmix zat er in :biggrin2:

De vogels worden morgen herplaatst naar iemand met 2 honden en 4 katten (risicospreiding ;) )

Heb ook nog wildmix gekocht. En daar zit dus ook fazant in...en wild konijn...
Zal mij benieuwen of dat er in gaat ::)
Veiligheidshalve mix ik 'm maar met wat anders denk ik ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door