Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357043
Heeft er iemand een hondenbuggy te leen voor ons? Joris loopt al tijden toch regelmatig mank en we gaan hem meer rust geven. Om dat te bewerkstelligen wil ik weer een buggy in gaan zetten. Nu is die van Joep er niet meer, dus ben ik op zoek naar een andere.

Uiteraard is er één kopen geen probleem, maar ik wil eerst zeker weten dat Joris deze oplossing fijn en prettig vindt.
Door Lida. S
#3357045
Ik heb een fietskar/wandelwagen voor de hond. een innopet comfort geloof ik. Die mag je wel lenen. Maar hoe komt hij bij jou? Heb je hem al snel nodig?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357051
Lida. S schreef:Ik heb een fietskar/wandelwagen voor de hond. een innopet comfort geloof ik. Die mag je wel lenen. Maar hoe komt hij bij jou? Heb je hem al snel nodig?
Ik ga het eerst als volgt doen: kort rondje lopen, Joris in de auto en dan zelf langer lopen. Dat is geen probleem, dat is hij gewend. Daarna ga ik me eens bedenken hoe of wat. Jouw optie is geweldig Lida. En over het hierkomen, komen we wel uit.

Mochten er andere opties dichterbij zijn, is dat ook altijd fijn.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3357062
Ik heb hier ook nog een (kinder) fietskar, en die van jullie die ik voor Atz meegekregen heb destijds (waar hij al 2 jaar niet meer in past ::)).
Geef maar een gil als ik ze moet komen brengen. (Ik kan anders die van Lida ook wel ophalen en bij je langsbrengen als dat voor Lida lastig is, ik kom vaak genoeg die kant op en jullie kant op).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357066
Lieverds ik heb een fietskar achter de fiets, het gaat vooral om een buggy die mee kan in mijn kleine autootje.
Door Cathelijn
#3357067
Dan is een Innopet super handig en groot genoeg voor Joris. Ik heb er ook nog een te leen mocht je er met Lida niet uitkomen.
Die van mij staat dus in Brabant.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357071
Cathelijn schreef:Dan is een Innopet super handig en groot genoeg voor Joris. Ik heb er ook nog een te leen mocht je er met Lida niet uitkomen.
Die van mij staat dus in Brabant.
Klopt, die had ik voor Joep ook. Lida heeft ook een fietskar/buggy en dat past niet. Wil je mij even pben waar je ook alweer woont. Gaan deze maand nog naar Oudenbosch dus dan is er vast wat te regelen.
Door hamada
#3357098
Hier in Groenlo hebben we wel een buggy (innopet) die wel even te leen is. Als je een dag of 10 genoeg vindt?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357101
hamada schreef:Hier in Groenlo hebben we wel een buggy (innopet) die wel even te leen is. Als je een dag of 10 genoeg vindt?
Hartstikke lief! Ik ga die van Cathelijne lenen, maar ik ga het eerst met veel minder beweging proberen. Hoe moeilijk ook voor mij, Joris is inmiddels 13,5 en het kan idd zomaar zijn dat zijn huidige belastingpatroon teveel voor hem is. Dus gaan we de belasting drastisch terugschroeven en kijken wat dat gaat doen.

Ik blijf toch een beetje "bang" dat ik Joris niet veel plezier doe met vervoer in een buggy. Hond in een buggy genereert veel aandacht en Joris houdt niet zo van aandacht. Dus wordt het vanaf morgen een tijdje drastisch minder met Joris lopen. En blijft er voor mij veel om over na te denken. Wel buggy, niet buggy...... :-\ :-[
Door miik
#3357117
Nou dat is ook byzonder... Ik heb toen Joep zijn buggy overgenomen... die is naar een vriendin gegaan....
En omdat ik sinds kort weer een pupje heb- heb ik toevallig gister gevraagd naar Joep zn buggy. Maar vriendin had hem weer uitgeleend aan andere vriendin.... Met andere woorden- hij wordt nog steeds goed gebruikt !
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357130
miik schreef:Nou dat is ook byzonder... Ik heb toen Joep zijn buggy overgenomen... die is naar een vriendin gegaan....
En omdat ik sinds kort weer een pupje heb- heb ik toevallig gister gevraagd naar Joep zn buggy. Maar vriendin had hem weer uitgeleend aan andere vriendin.... Met andere woorden- hij wordt nog steeds goed gebruikt !
Mooi! Joeps "erfenis" nog steeds aanwezig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door