Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3355628
Kaela schreef:Oh god Lizzy, aan het fenomeen slijtage zijn we nog niet toe hoor :o . Dat is psychologisch nog te vroeg ;D

Bedankt allemaal! Het is leuk om na zo hard werken zulke leuke reacties te krijgen!
Ik denk serieus dat met slijtage de vloer alleen nog maar NOG mooier wordt! Maar we horen dat over een jaar of 10 wel weer :biggrin2:

Ik vind die paarse muur trouwens ook erg leuk. Lekker out of the box!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355629
Lizzy schreef:Ik denk serieus dat met slijtage de vloer alleen nog maar NOG mooier wordt! Maar we horen dat over een jaar of 10 wel weer :biggrin2:

Ik vind die paarse muur trouwens ook erg leuk. Lekker out of the box!
Over een jaar of 10 kan ik dat handelen ;D

Dit is onze derde paarse muur. Toen ik meneer leerde kennen had hij net een nieuw flatje en die had hij in allerlei kleuren geschilderd, de woonkamer lila. Daarna verhuisden we naar Akkrum en hebben we dezelfde kleur weer in de woonkamer gedaan. Toen we naar Leeuwarden verhuisden wilde ik weer, maar meneer wilde een volwassen huis met witte muren. Ik heb even geduld moeten hebben, maar daar is ie weer!
Door Cathelijn
#3355630
Heel mooi geworden! Wel een heel oppervlak om zelf aan te klussen, maar zo te zien en horen is het alle moeite wel waard geweest :D
Door eelke
#3355631
Kaela schreef:Over een jaar of 10 kan ik dat handelen ;D

Dit is onze derde paarse muur. Toen ik meneer leerde kennen had hij net een nieuw flatje en die had hij in allerlei kleuren geschilderd, de woonkamer lila. Daarna verhuisden we naar Akkrum en hebben we dezelfde kleur weer in de woonkamer gedaan. Toen we naar Leeuwarden verhuisden wilde ik weer, maar meneer wilde een volwassen huis met witte muren. Ik heb even geduld moeten hebben, maar daar is ie weer!
Groot gelijk, volwassen worden, niks an!

Ik vind de vloer erg mooi geworden! En ik hoop met je mee dat ie lang mooi blijft, maar daar ben ik tegelijkertijd ook erg benieuwd naar ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355636
Fenixjuh schreef:Mooie vloer!! En knap dat je alles zelf gedaan hebt, goed hoor :notworthy:
Alle eer naar mijn wederhelft hoor! De meeste klussen konden we niet samen doen en heeft hij in zijn eentje gedaan. Ik was vooral van de catering en de mentale ondersteuning en de afwerking de laatste dagen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355638
Ziet er heerlijk fris uit.
En mooie gave paarse muur. Ik houd zelf ook wel van een accent muurtje in een ruimte. Alles wit is "bloody boring" :biggrin2:
Ik vind de vloer ook mooi uitzien. Natuurlijk begrijp je wel dat ik dat echt nooit zou doen, een witte vloer. :P ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355648
Kaio schreef:Ziet er heerlijk fris uit.
En mooie gave paarse muur. Ik houd zelf ook wel van een accent muurtje in een ruimte. Alles wit is "bloody boring" :biggrin2:
Ik vind de vloer ook mooi uitzien. Natuurlijk begrijp je wel dat ik dat echt nooit zou doen, een witte vloer. :P ;D
Niet? Waarom niet dan? Snap ik niets van ;D ;D ;D
Door Aprilsnow
#3355706
Ik vind het ook veeeeeel mooier hoor. Maar wat een werk hebben jullie er in moeten steken. Heel veel respect hoor.

De muur is een Prince kleur... helemaal goed dus ;)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3356494
Oh, wauw, wat is dat mooi geworden!!
Helemaal strak en opgefrist.

Tje, wat een hoop ellende hebben jullie gehad zeg, om tot dit mooie resultaat te komen. Poeh...

Nou lekker lang genieten van je prachtige kamer!!!
Ik vind het echt hartstikke mooi geworden! En de vloer is prachtig! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door