Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3355557
We hebben een andere auto gekocht en daar past een grote hok in. Onze oude bench mag nu weg. Het is al een oude maar op zich nog steeds goed. Her en der wat krassen en wat vlekken, maar de constructie is na 14 jaar gebruik nog steeds prima. Hij is ooit op maat gemaakt voor onze Audi A4 avant.
Metalen hekken aan de voorzijde, met haken om de deuren met een hangslot af te sluiten, de rest is van plaatmateriaal ((metaal/kunsstof)) afgewerkt met metalen strips . Er zit een vluchtluik aan de achterzijde zodat de honden eruit kunnen als de klep niet meer open kan. Twee gescheiden hokken. Wij hebben er altijd onze huskies in vervoerd, die lagen er op een rolletje in en vonden dat verder prima, maar ik denk dat de meesten hier zullen kiezen voor meer bewegingsruimte voor de hond en dan is het dus voor een wat kleiner formaat hond. Als ik naar de constructie kijk, zal het tussenschot er niet makkelijk uit kunnen.

Maten:
Breed 85 cm, hoog 61,5 cm, diepte beneden 86,5 (reken voor de buitenzijde op circa 87 cm, boven 36.5

Paar plaatjes voeg ik zo toe via de telefoon. Het hok was destijds niet goedkoop, maar gezien alle plezier dat we er al van hebben gehad, denk ik aan een bedrag van rond 75 euro. Moet wel opgehaald worden (omgeving Venlo) want opsturen is te groot & te zwaar.

ALs het goed is hebben we hem na as vrijdag niet mee nodig, dus vanaf dan kan 'ie weg.
IMG_2702.JPG
IMG_2702.JPG (1.92 MiB) 1067 keer bekeken
IMG_2701.JPG
IMG_2701.JPG (2.1 MiB) 1067 keer bekeken
IMG_2703.JPG
IMG_2703.JPG (1.57 MiB) 1067 keer bekeken
Door miik
#3355713
Siberienne schreef:Ohw da’s zonde idd.. en je haalt er ook niet zomaar stukje af..
Nee, het ziet er weinig flexibel uit.... ;p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door