Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3355373
Bosca kreeg bij haar vorige baas brokken. Toen ik haar vorige week maandag voor de eerste keer eten gaf (kipkarkas, laprundvlees en wat lever) likte ze er even aan en wilde het niet eten. Gelukkig heb ik ook kvv in huis, daar heeft ze toen wel een paar kleine hapjes van genomen. Ook dinsdag en woensdag at ze met lange tanden een beetje kvv.
Donderdag ging de bak schoon leeg, vrijdag en zaterdag ook. Toen heb ik haar een fazantenpootje gegeven. Geen succes, ze gooide het uit haar bak, likte er even aan en liet het toen liggen. De volgende dag heeft ze er wat op zitten kauwen en afgelopen dinsdag heeft ze een pootje opgegeten. En ook gisteren en vanmorgen ging een pootje er goed in. Ze eet rustig, kauwt goed. Dus ik wilde volgende week weer beginnen met barf. Maar nu kom ik vanmorgen na de koffie weer naar buiten ( de honden waren buiten) en zag ik Bosca op een haas knagen. Compleet met vacht. Ze had al meer dan de helft verslonden. Ik mocht het restant afpakken. Het zag er vers en gezond uit. Als er op het terrein een zieke haas/eend of wat dan ook ligt, lopen de honden er met een bocht omheen. Ik weet dat Bosca nooit de snelheid heeft om een haas kan vangen. Zo snel kan ze absoluut niet zijn. Maar ze heeft het toch op de een of andere manier voor elkaar gekregen. Ze lag te hijgen als een postpaard.
Maar morgen is het over met de kvv. Dan krijgt ze gewoon BARF. reerib, met kalfslever en fazantenvlees
Door Lizzy
#3355374
Zo nou, dat vind ik nou ook! Tsss, trutten met je fazantenpootjes maar wel een complete haas weg vreten ::) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3355393
Haha... lijkt Saar wel :biggrin2: .... rent achter de konijnen aan, maar konijn in dr bak... nou nee, laat maar zitten... ook lust ze geen kwartel.... soms twijfel ik om haar alleen kvv te geven, gaat er nl sneller in (heeft, volgens mij ook geen zin om dr best te doen met kauwen, vleesbot).... maar we zetten door ;D :D ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door