Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3355274
Ziva en Akai.
Akai is de hond van een vriend van me. Misschien kennen sommigen van jullie Akai nog wel.
Ze zijn samen heel wat jaren huisgenoot geweest. Nu wonen we in hetzelfde pand maar dus geen huisgenoten meer. Ik pas veel op Akai en vriend past ook soms op ziva. Ziva gaat strak tegen hem aanliggen. Ik vind het zo gaaf om te zien hoe ze op elkaar reageren en lief zijn voor elkaar.
IMG_20180919_1332387.jpg
IMG_20180919_1332387.jpg (1.55 MiB) 2053 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355322
Ik vind het ook heel fijn dat die vriend en ik zo dichtbij elkaar wonen en elkaar dus ook regelmatig zien, ze zijn echte maatjes. :smitten:
Door Lizzy
#3355334
Grappig toch he, dat honden precies hebben wat wij hebben: echte vriendjes en honden die ze wel aardig vinden en honden waar ze gewoon niks van moeten. En dan zeggen ze nog wel eens dat dieren geen gevoelens hebben zoals wij. Nah, mooi wel! Leuk dat ze elkaar zo regelmatig kunnen ontmoeten!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3355343
Ziva is heel erg kieskeurig en meer een mensen hond dan een honden hond. Heel soms komt ze een hondje tegen met wie ze speelt.
Door Eef+Stippels
#3355500
sam28 schreef:Ik vind het ook heel fijn dat die vriend en ik zo dichtbij elkaar wonen en elkaar dus ook regelmatig zien, ze zijn echte maatjes. :smitten:
Genieten is dat!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3442197
Gisteravond werd ik door vriend wakker gebeld. Hij had Akai in moeten laten slapen. Akai was 14.

Hij had kanker en heeft vorig jaar chemo gehad en had daar goed op gereageerd. Vriend dacht dat Akai nog wel een hele tijd mee kon gaan. Een maand terug ging Akai weer hoesten en bleek het terug te zijn. Hoge dosis prednison mochten niet meer baten.

De afgelopen week was hij al wat benauwder maar vriend hoopte dat ze volgend weekend nog een weekendje weg konden gaan als afscheid. Gisteravond kreeg ik een appje dat hij buiten liep met Akai omdat hij zo onrustig en benauwd was. Blijkbaar zijn ze daarna naar de Uithof gegaan en hebben ze hem daar ter plekke moeten laten gaan. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door