Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355176
Hier wat fotootjes van de waterwerkers:
Hij staat openbaar dus het album zou zichtbaar moeten zijn, kan me vergissen natuurlijk :biggrin2:

https://www.facebook.com/petra.fox.1/me ... 656&type=3

En tevens het bewijs dat Fozzy wel degelijk alle oefeningen kon voor zijn B brevet maar gewoon weer een Fozzy uitgehaald heeft bij de prüfung ;D

En ouwe opa is nog het gretigst van allemaal :smitten: maar we moeten hem echt afremmen want ie gaat gewoon door hoor
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355179
Hier ff 3 fotootjes, als voorproefje :P
IMG_8540.jpg
IMG_8540.jpg (92.73 KiB) 2386 keer bekeken
IMG_8995.jpg
IMG_8995.jpg (73.5 KiB) 2386 keer bekeken
IMG_8656.jpg
IMG_8656.jpg (86.29 KiB) 2386 keer bekeken
Door Lizzy
#3355505
Geweldige foto's! Dit is echt genieten hoor. En ik sluit me helemaal aan bij Miik, zo gaaf om ze bezig te zien met waarvoor ze gefokt zijn. Heerlijk voor je honden ook, dat ze dit mogen doen!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355532
Lizzy schreef:Geweldige foto's! Dit is echt genieten hoor. En ik sluit me helemaal aan bij Miik, zo gaaf om ze bezig te zien met waarvoor ze gefokt zijn. Heerlijk voor je honden ook, dat ze dit mogen doen!!!
+1! En het brevet vind ik wel humor. Wie scoort er nou nul punten, briljant toch!
Door Lizzy
#3355624
Kaela schreef:+1! En het brevet vind ik wel humor. Wie scoort er nou nul punten, briljant toch!
Ja, dat is echt geniaal ;D ;D ;D . Ik moest serieus 10 keer kijken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355639
Whahaha kunnen jullie die foto ook zien op de FB pagina :biggrin2:

Tja Fozzy....tja je moet er echt Fozzy voor zijn. ::) ;D
Die hond kan echt van alles, hetzelfde flikt hij ook bij mantrailen bijv. Hij kan het super en als ie zin heeft is het geweldig om met hem te trainen. En tja als ie geen zin heeft of in ieder geval zin in andere dingen kun je het echt vergeten. Tis geen hond om competitief mee bezig te zijn en maar ;D
En toch blijft het wel leuk om met hem bezig te zijn, ok snap dat menigeen allang de handdoek in de ring zou werpen met hem, maar ik ben het inmiddels gewend. En natuurlijk vind ik welke vorm van training leuker als ie wel zijn best doet maar goed blijft mijn Fozje hoor.
Hij heeft wel ook zijn begleithunden prufung ( zoiets als vzh) gehaald een jaar geleden, dat was ook echt op zijn Fozzy's . Hij deed al zijn oefeningen prima maar langzaaaaaaaaaaam.... echt hij maakte dat ook weer super spannend :biggrin2: Terwijl hij ook dansend en vrolijk en snel alles kon.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door