Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door cath
#3355676
hannabelgje schreef:Young living werkt met zo'n pyramide systeem. En mensen die het verkopen maken ook steeds reisjes enzo. Ik ga daar niet voor betalen. De kwaliteit die ze zeggen te hebben kunnen/willen ze niet aantonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zij beweren dat andere merken gevaarlijk zijn voor katten..
Ik heb bio olie van de tuinen , volgens hen is deze iet geschikt voor dieren en kan het gevaarlijk zijn.
Wat kan ik daar van geloven?
Door hannabelgje
#3355678
Ik denk dat je met katten zeker voorzichtig moet zijn. Veel oliën bevatten chemische stoffen en ik denk dat dat echt wel gevaarlijk kan zijn. Goede kwaliteit kopen is dus echt wel belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3355679
Klopt Lizzy. Het is ook belangrijk dat katten toegang hebben tot andere ruimten waar geen olie gebruikt wordt en bepaalde oliën mag je helemaal niet gebruiken bij katten. Ik denk niet dat de oliën van YL wel veilig gebruikt kunnen worden bij katten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355680
Volgens mij kunnen katten gewoon niet tegen bepaalde oliën, zoals teatree of citrus. Dat is ongeacht het merk of zuiverheid.
Waar ze wel en niet tegen kunnen heb ik verder nooit echt bekeken aangezien dat voor mij niet uitmaakt ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355828
Ot en Sien houden er ook niet van.
Wat ze wel lekker vinden ruiken is vleeslucht, versgevangen muis, mij en ook wel meneer. Kinderen en bijbehorende luchten vinden ze ronduit stinken.
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3355929
koekje schreef:Ot en Sien houden er ook niet van.
Wat ze wel lekker vinden ruiken is vleeslucht, versgevangen muis, mij en ook wel meneer. Kinderen en bijbehorende luchten vinden ze ronduit stinken.
:biggrin2: ;D

Ik gebruik de olien van Chi, Physalis, ladrome en planttherapy. De laatste komt uit America en is alleen daar nog te koop. Je kunt via de website bestellen, maar dan moet je wel oplettwn dat je niet meer dan €22,- per keer uitgeeft ivm met bijkomende kosten zoals belastingen, invoerrechten etc. Ik vind het wel heel fijne olieen en hun slaapmix helpt bij mij echt goed :)
Door hannabelgje
#3356259
Ik heb bij de biowinkel nu ladrome gehaald. Lavendel, rode sinaasappel en ylang ylang. Ik kreeg er een aromatherapie boekje bij. Ze waren niet duur en 100% biologisch.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door