Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3355156
Gisteren eindelijk een electrische diffuser gekocht die al jaren op mijn lijstje staat. Ik vind kaarsjes en katten nl een enge combinatie.
Nu zoek ik olietjes voor er in. Young living wil ik niet qua prijs en bedrijfsstructuur. Welke olietjes bevallen jullie goed?
Door Lizzy
#3355251
hannabelgje schreef:Gisteren eindelijk een electrische diffuser gekocht die al jaren op mijn lijstje staat. Ik vind kaarsjes en katten nl een enge combinatie.
Nu zoek ik olietjes voor er in. Young living wil ik niet qua prijs en bedrijfsstructuur. Welke olietjes bevallen jullie goed?
Ik koop ook Chi. En als het niet super spannend is dan die gewoon van de Tuinen.

Wat is dat, met die Young Living? Ik zie ineens allerlei mensen distributeur worden ofzo?
Door hannabelgje
#3355256
Lizzy schreef:
Ik koop ook Chi. En als het niet super spannend is dan die gewoon van de Tuinen.

Wat is dat, met die Young Living? Ik zie ineens allerlei mensen distributeur worden ofzo?
Young living werkt met zo'n pyramide systeem. En mensen die het verkopen maken ook steeds reisjes enzo. Ik ga daar niet voor betalen. De kwaliteit die ze zeggen te hebben kunnen/willen ze niet aantonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355257
Lizzy schreef:Ik koop ook Chi. En als het niet super spannend is dan die gewoon van de Tuinen.

Wat is dat, met die Young Living? Ik zie ineens allerlei mensen distributeur worden ofzo?
Merk je veel verschil tussen die van de tuinen en chi?
Merk zelf wel verschil tussen de tuinen en young living nl. Gewoon als ik eraan ruik.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3355261
Kaio schreef:Merk je veel verschil tussen die van de tuinen en chi?
Merk zelf wel verschil tussen de tuinen en young living nl. Gewoon als ik eraan ruik.
Welke ruikt er dan beter?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355265
Ik kan heeeeel slecht tegen parfum ed. Dus ook tegen geuren. Daardoor was ik eerst erg terughoudend erin. Die van young living kan ik heel goed hebben. Die van de tuinen zit voor mij vaak een raar irritant luchtje aan. Bovendien heb ik bij yl in ieder geval nog nooit een huidreactie gehad, en dat terwijl ik toch op veel producten kan reageren ( bij Die van de tuinen nooit uitgeprobeerd overigens )
Chi heb ik nog nooit geprobeerd.
Door fransbulletje
#3355268
hannabelgje schreef:Young living werkt met zo'n pyramide systeem. En mensen die het verkopen maken ook steeds reisjes enzo. Ik ga daar niet voor betalen. De kwaliteit die ze zeggen te hebben kunnen/willen ze niet aantonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat houdt mij ook tegen bij Young living en dan zijn ze ook nog eens heel erg duur.
Als je lid wordt van het clubje krijg je volgens mij wel korting.
Nee ik hou het gewoon bij Chi, heerlijke pure olie en makkelijk te bestellen.
Door Lizzy
#3355283
Kaio schreef:Merk je veel verschil tussen die van de tuinen en chi?
Merk zelf wel verschil tussen de tuinen en young living nl. Gewoon als ik eraan ruik.
Ik kan dat eigenlijk niet zeggen omdat ik nog nooit 2 dezelfde geuren heb gekocht, 1 van Chi en 1 van De Tuinen dus ik heb het verschil ook niet kunnen ruiken zeg maar. Maar ik ben hysterisch gevoelig voor geuren (echt niet leuk meer) en heb anti-teken-olie voor mijn honden gemaakt van de olie van de Tuinen en daar word ik niet misselijk van nog krijg ik er hoofdpijn van.
Door Elf
#3355288
Ik ben ook allergisch voor de bedrijfsstructuur van Young Living en het bijbehorende halleluja-gehalte. Maar dat heb ik met elk MLM-bedrijf. Ik heb aan den lijven mensen totaal zoen veranderen hierdoor en dan bedoel ik niet in het positieve. Jammer, want het zegt waarschijnlijk niets over de kwaliteit van de producten.

Ik gebruik de olien van Chi en van Physalis. Afgelopen zomer zijn we in Japan op vakantie geweest en daar ben ik ook los gegaan. Een heel deel van een shopping mall met alleen maar olienwinkeltjes :D Olien worden daar veel gebruikt. In hotels bijvoorbeeld staan diffuserpalen met de meest heerlijke geuren. Terwijl ik heel geboelig ben voor geur vond ik ze daar zalig!
Door Elf
#3355289
Elf schreef:Ik ben ook allergisch voor de bedrijfsstructuur van Young Living en het bijbehorende halleluja-gehalte. Maar dat heb ik met elk MLM-bedrijf. Ik heb aan den lijven mensen totaal zien veranderen hierdoor en dan bedoel ik niet in het positieve. Jammer, want het zegt waarschijnlijk niets over de kwaliteit van de producten.

Ik gebruik de olien van Chi en van Physalis. Afgelopen zomer zijn we in Japan op vakantie geweest en daar ben ik ook los gegaan. Een heel deel van een shopping mall met alleen maar olienwinkeltjes :D Olien worden daar veel gebruikt. In hotels bijvoorbeeld staan diffuserpalen met de meest heerlijke geuren. Terwijl ik heel gevoelig ben voor geur vond ik ze daar zalig!
Door hannabelgje
#3355290
Ik geloof best dat de YL oliën prima zijn, maar ik denk ook dat ze voor de helft of minder verkocht kunnen worden als de koper niet hoeft te betalen voor reisjes naar de US van verkopers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3355294
hannabelgje schreef:Young living werkt met zo'n pyramide systeem. En mensen die het verkopen maken ook steeds reisjes enzo. Ik ga daar niet voor betalen. De kwaliteit die ze zeggen te hebben kunnen/willen ze niet aantonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Zo irritant inderdaad!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door