Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3356000
Fenixjuh schreef:Niet zo heel veel, de honden vinden mijn hobby's ook leuk :)
Momenteel ben ik in de tuin het terras aan het vergroten, Snow helpt me dan met afgraven :D
Ik brei wel graag, sinds een halfjaar ben ik begonnen met knuffels. Vorig weekend heb ik een grote donatie gedaan voor vriendjes familie, 4 knuffels in 1 keer...
Afbeelding

De 4e heb ik in Zeeland afgemaakt, helaas nooit een foto van gemaakt :( maar hij was wit (voor een 9-maandige,dus niet lang ;) )
En dit was lange tijd de lievelingsfoto van mijn nichtje :smitten:
Afbeelding

Nu ben ik weer even bezig met sokken, er staan nog wel 2 knuffels op de planning, en ik heb nog bergen wol voor wat anders... Ojah, voor de goede orde, dat ligt niet te slingeren, ik verzamel wol en verzamelingen moet je uitbreiden ;) :)

Wauw wat ontzettend leuk en knap!!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
#3356041
Ik ga ff kijken, misschien een leuk idee als ik klaar ben met borduren.... heb nog een haakwerkje liggen, Takkie van de Hema, voor mn dochter (van 14 :D )... begreep er niets van, dus een haakboek aangeschaft... stel het aleen maar uit :D ;D ....

Edit: ik zoek een beetje ontspannings dingen, aangezien ik er achter ben gekomen dat ik nog niet hersteld ben van afgelopen jaar... borduren is fijn, ontspannend, maar moet nu ook iets anders zoeken waarbij rustig word ;) ....
#3356047
Als je wil breien zou ik een sjaal adviseren, iets met een eentonig patroon, en je kan zolang (of zo kort) doorgaan als je wilt ;)
En, zoals voorin mijn breiboek staat : het is voor ontspanning, zo gauw er druk op komt te staan kan je beter iets anders doen ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
#3356069
Fenixjuh schreef:Thnx, wat een lieve reacties ::)
De patronen die ik gebruik, zijn van http://www.zijmaakthet.com en zijn echt heel duidelijk geschreven...
Ik vind juist de mozaïekjes erg gaaf, omdat je dat echt zelf moet invullen, ik doe alleen maar wat een ander opgeschreven heeft... ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Ze zijn hardstikke leuk!

Ik ben ook begonnen met mozaiken met namaken van dingen, na een poosjes zelf gaan ontwerpen. Vroeger deed ik dat met breien ook maar die truien hadden dan vaak wel een rare pasvorm enzo, ik vind breisels zelf ontwerpen maar lastig !
#3356892
Schedel- en skeletpreparatie.

Ik koop of krijg rauw materiaal, koppen van wild of kleine dieren als mollen of konijnen. Die vil ik, verwijder zoveel mogelijk vlees met een scalpel, verdeel eventueel in stukken en leg deze dan in een aquarium met spekkevers. Die eten de restjes vlees eraf. Dan ontvetten en bleken, en dan blijft er als het goed is schoon bot over. Als het gaat om een skelet zet ik dit weer in elkaar met secondelijm. Pas mijn eerste gedaan, een mol, nog niet perfect dus kost nog wat oefening. Binnenkort een konijn proberen.

:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door