Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3354683
Ik dacht nog aan frittata of hoe heet die Spaanse variant daarvan met aardappel ook alweer.... kan er niet op komen. Soort omelet uit de oven me5 vanalles :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3354704
Siberienne schreef:Ik dacht nog aan frittata of hoe heet die Spaanse variant daarvan met aardappel ook alweer.... kan er niet op komen. Soort omelet uit de oven me5 vanalles :biggrin2:

In een Spaanse tortilla zit niet zoveel, hoor. Eieren, aardappel, ui. :P

Ik zou ook voor de advocaat en de merengue gaan. Vooral voor de advocaat. :biggrin2:
Door Siberienne
#3354705
Anne in Zweden schreef:In een Spaanse tortilla zit niet zoveel, hoor. Eieren, aardappel, ui. :P

Ik zou ook voor de advocaat en de merengue gaan. Vooral voor de advocaat. :biggrin2:

Ik speel dan vals, ik doe daar ook nog vaak courgette of paprika en kaas door. ;)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3354722
Fioon schreef:Jammer dat er geen eieren in bitterballen zitten he? ;D

.....echt wel :biggrin2:
Afbeelding

Zie hier de Eierbal / Frietei :D
Door Anne in Zweden
#3354727
Siberienne schreef:Ik speel dan vals, ik doe daar ook nog vaak courgette of paprika en kaas door. ;)
Dan mag het van de Spanjaarden geen tortilla meer heten. Vraag maar aan Jamie Oliver, die deed blokjes kaas of zo door de paella en kreeg heel Spanje over zich heen. ::) #firstworldproblems :biggrin2:

Ach, noem je het gewoon frittata, ook lekker. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door