Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3353832
Ik had op mijn oude yphone de app van bp maar nu probeer ik met mijn nieuwe (6) de app erop te zetten via Appstore maar hij vind het niet.Weet iemand hoe dit te doen? Vond het juist zo makkelijk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3353846
dinky89 schreef:Waar zoek je op? Tapatalk?
Nee ik had gewoon een app op mijn oude vond ik zo handig maar krijg het niet meer voor elkaar,nu moet ik steeds of de pc aan doen of op de tel zoeken bij google
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3353847
Volgend mij heeft bp geen app.
Had je misschien een snelkoppeling op je beginscherm? Dan lijkt het wel een app maar is het gewoon een snelle weg naar bp.
Probeer maar eens als je op het voorblad van bp staat, trek je scherm naar beneden dan krijg je onderaan je scherm een paar tekentjes. Het middelste is een vierkantje met een pijltje omhoog. Tik daar op en scroll dan naar rechts, het 6e tekentje moet je hebben. Zet op beginscherm is dat. Klik op voeg toe. Dan staat bp op je beginscherm net als de andere apps

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :)
Door src_esther
#3353849
Fioon schreef:Volgend mij heeft bp geen app.
Had je misschien een snelkoppeling op je beginscherm? Dan lijkt het wel een app maar is het gewoon een snelle weg naar bp.
Probeer maar eens als je op het voorblad van bp staat, trek je scherm naar beneden dan krijg je onderaan je scherm een paar tekentjes. Het middelste is een vierkantje met een pijltje omhoog. Tik daar op en scroll dan naar rechts, het 6e tekentje moet je hebben. Zet op beginscherm is dat. Klik op voeg toe. Dan staat bp op je beginscherm net als de andere apps
:-\ ;) :biggrin2:
Je legt het goed uit hoor. Ik vind die gebruikersinteractie-zaken uitleggen vaak niet te doen.
Fioon schreef:Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :)
Volgens mij is dat inderdaad wat Kiara wil.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3353852
src_esther schreef::-\ ;) :biggrin2:
Je legt het goed uit hoor. Ik vind die gebruikersinteractie-zaken uitleggen vaak niet te doen.


Volgens mij is dat inderdaad wat Kiara wil.
Dank je! ;D trek je scherm naar beneden..klinkt ook wel wat apart :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3353856
Fioon schreef:Volgend mij heeft bp geen app.
Had je misschien een snelkoppeling op je beginscherm? Dan lijkt het wel een app maar is het gewoon een snelle weg naar bp.
Probeer maar eens als je op het voorblad van bp staat, trek je scherm naar beneden dan krijg je onderaan je scherm een paar tekentjes. Het middelste is een vierkantje met een pijltje omhoog. Tik daar op en scroll dan naar rechts, het 6e tekentje moet je hebben. Zet op beginscherm is dat. Klik op voeg toe. Dan staat bp op je beginscherm net als de andere apps

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :)
Denk het wel dan ja dat dat het is,ga proberen dank je wel alvast
Door Aprilsnow
#3353933
Fioon schreef:Volgend mij heeft bp geen app.
Had je misschien een snelkoppeling op je beginscherm? Dan lijkt het wel een app maar is het gewoon een snelle weg naar bp.
Probeer maar eens als je op het voorblad van bp staat, trek je scherm naar beneden dan krijg je onderaan je scherm een paar tekentjes. Het middelste is een vierkantje met een pijltje omhoog. Tik daar op en scroll dan naar rechts, het 6e tekentje moet je hebben. Zet op beginscherm is dat. Klik op voeg toe. Dan staat bp op je beginscherm net als de andere apps

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :)
Weer wat geleerd ::) ::)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3354114
:biggrin2: yes gelukt dochter lief heeft mams even via Jip en Janneke taal uitgelegd met foto’s hoe het moet ;D
Eigenlijk simpel achteraf
Maar ben blij dat het er weer opstaat
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3354174
kiara schreef::biggrin2: yes gelukt dochter lief heeft mams even via Jip en Janneke taal uitgelegd met foto’s hoe het moet ;D
Eigenlijk simpel achteraf
Maar ben blij dat het er weer opstaat
Super!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door