Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3353116
Vanochtend om 8u naar het bos gegaan. Ik zit op moment erg slecht omdat een vriendin van me is vermoord vorige maand.
Volgende week is er een herdenking en ik moet er spreken. Er is een camera aanwezig want familie wil niet komen en wel graag een opname. Alleen wil ik pertinent niet gefilmd worden of op de foto oid. Ik was erover in paniek en liep dus in dat bos.
Ik heb 2 uur gedoold, de bedoeling was even een uur en dan naar huis maar ik was wat verdwaald met een warrig hoofd. Eigenlijk was dat erg fijn want werd na een uur wat rustiger.
Uiteindelijk aangegeven dat ik alleen zonder camera spreek en dit was prima. Ze reageerden heel lief eigenlijk. Voor niks paniek dus.

Maar een paar foto's van mijn blije 11-jarige ei in het bos. Ze ligt nu bij mij in de keuken, omdat ik voor een verjaardag van een vriendin morgen aan het koken ben. :biggrin2:
Bijlagen
signal-2018-08-24-085826~2.jpg
signal-2018-08-24-085826~2.jpg (580.97 KiB) 2747 keer bekeken
IMG-20180823-WA0002~2.jpeg
IMG-20180823-WA0002~2.jpeg (796.08 KiB) 2747 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pluk
#3353118
Fijn dat je je hoofd hebt kunnen leegmaken.
gecondoleerd met het verlies en veel sterkte volgende week :-*
Door eelke
#3353131
Bos werkt inderdaad vaak therapeutisch :)

Sterkte.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353133
eelke schreef:Bos werkt inderdaad vaak therapeutisch :)

Sterkte.
Bos met Ziva helemaal :smitten:

En bedankt voor de sterktes.
Door Lizzy
#3353135
Pffft, dit is echt zo ontzettend heftig :-X :'( . Ik vind het heel mooi dat je spreekt en ik ben ontzettend blij voor je dat de camera's uit gaan. Mooi he, wat zo'n bos al niet kan doen :-*

Heel veel sterkte volgende week!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353138
Ja het is heel heftig. Het is nu een dikke maand geleden en als ik er teveel mee bezig ben slaap ik nog steeds niet snachts. En ondanks dat ik er niet aan mag denken van mezelf (te heftig en maak ik mezelf gek) is het steeds vooraan in mn hoofd.
Door Lizzy
#3353140
Dit is ook wel echt verschrikkelijk hoor, te heftig gewoon :-\ . Iemand die dood gaat (zeker zo jong) is altijd heftig maar moord dat is iets extra verschrikkelijks. Dat geweld. Ik kan me voorstellen dat je daar slecht/niet van/door slaapt :-X
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3353141
Gecondoleerd met je vriendin. Wat heftig! Zoiets moet toch niet kunnen.

Fantastisch dat je zo'n heerlijke ochtendwandeling gehad hebt en wat een prachtige omgeving!

Weet je, als je jezelf verbied ergens aan te denken, dan denk je er juist aan.
Zou het misschien een idee zijn dat je voor jezelf een uurtje per dag pakt dat je eraan denkt en de rest van de dag voor jezelf mag zijn?

Fijn hoor, dat de camera uit mag als jij spreekt. Ze kunnen ook het publiek filmen, dan hebben ze wel je stem. Maar dat is ook spannend he!? ;) Ik begrijp je helemaal.

Ik vind het heel mooi van je, dat je dat doet. :-*

Veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3353143
Wat ontzettend heftig wat er is gebeurd met je vriendin. Sterkte met het verwerken hiervan!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353144
Border Bandit schreef: Weet je, als je jezelf verbied ergens aan te denken, dan denk je er juist aan.
Zou het misschien een idee zijn dat je voor jezelf een uurtje per dag pakt dat je eraan denkt en de rest van de dag voor jezelf mag zijn?

Fijn hoor, dat de camera uit mag als jij spreekt. Ze kunnen ook het publiek filmen, dan hebben ze wel je stem. Maar dat is ook spannend he!? ;) Ik begrijp je helemaal.
Ik ken het inderdaad, een uurtje mee bezig zijn en dan wat anders gaan doen. Helaas slaap ik dan niet meer snachts, zoals ik het doe werkt het wel redelijk. Ik schrijf er soms iets over en praat er wel veel over met mensen. (wat een vriendinnen heb ik! Goud waard)
De camera gaat op een bloemstuk oid, mn stem zal te horen zijn. Ook niet fijn maar een compromis.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353146
Lizzy schreef:Dit is ook wel echt verschrikkelijk hoor, te heftig gewoon :-\ . Iemand die dood gaat (zeker zo jong) is altijd heftig maar moord dat is iets extra verschrikkelijks. Dat geweld. Ik kan me voorstellen dat je daar slecht/niet van/door slaapt :-X
De afgelopen jaren zijn er vrienden van me overleden maar door natuurlijke oorzaken. Kanker en een hartinfarct (34 en 36 jaar).
Ook heel verdrietig maar zo heel erg anders, zo'n andere lading. Daar heb ik ook geen last van gehad behalve de normale rouw. Dit is niet voor mogelijk te houden heftig.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3353152
Wat vreselijk heftig zeg, verschrikkelijk om zo een vriendin te verliezen. Ik wil je enorm veel sterkte wensen.
Fijn dat jullie toch een compromis hebben gevonden voor wat betreft de camera.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353162
Heel erg veel sterkte gewenst. Dit klinkt bovenmenselijk moeilijk en verdrietig.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3353163
Oh wat verschrikkelijk erg om op zo'n manier iemand te moeten verliezen :'(
Fijn dat de boswandeling even wat rust heeft kunnen brengen.
Ik vind het heel erg moedig van jou dat je volgende week tijdens de herdenking wilt spreken. Dat lijkt me ontzettend zwaar. Gelukkig maar dat je je over camera's in ieder geval geen zorgen hoeft te maken.
Heel veel sterkte met het verwerken van deze vreselijke gebeurtenis en met de herdenking volgende week. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door