Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3353284
hmmm zojuist haast niks gegeten....

nou heb ik wel Fozzy vanmorgen horen joelen , maar normaal zou dat voor Maci niks uitmaken. hmm hoop dat het bij deze dag niet eten blijft....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3353464
gisteren wel al wat meer gegeten maar ook nog niet alles. Maar toch beduidend meer.
Wandelingetje van 1km ging redelijk.
Voor de rest niks alarmerends, alleen dat ie weer beter moet gaan eten
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3353466
Ach komaan Maci!
Je hebt geen maanden hitte doorstaan om het nu dan te laten hangen he! Hop hop, kop op he. :-*


Ik ben sinds Kleintje bang voor slecht eten, voor lange periodes. Als ik jou was, wachtte ik niet te lang om een eetlustopwekker te gaan vragen. Beter wat te vroeg dan te laat. Eens hij te veel verzwakt, gaat het in zijn hoofd zitten en krijg je het misschien niet meer omgebogen.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat bij Kleintje de enige rechtstreekse aanleiding voor haar overlijden was. Eens ze het opgeven, is het doorgaans te laat he.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3353474
We gaan morgen op vakantie ook nog...

Maar ik heb bij Maci echt niet het idee dat ie het opgegeven heeft, zo voor de rest.
Gisteren lag ie ook weer op schoot, aaien jij!
Gistermorgen kon ie ook bedelen bij ons onbijt. Wellicht is ie toch nog ietwat misselijk waardoor die minder op kan.

En ja het warme weer heeft voor verzwakking gezorgd, dat is bijv bij Fozzy ook al goed zichtbaar. Dus bij Maci is dat ook wel, vandaar dat ie ook maar nog 1 km aankan.
Door Lizzy
#3353516
Kaio schreef:Hij heeft vandaag weer alles op :thumbsupup:
YES! Je hebt vanmorgen zeker tegen hem gezegd "niet eten = niet mee op vakantie" ? :biggrin2: . Zonder dollen: super nieuws!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door