Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3352595
Geweldig! Wat een belevenis, ik zag ze gisteren ook bij het journaal. Prachtig gedaan en gemaakt.
Door fransbulletje
#3352602
Prachtig!
Bedankt voor de mooie foto's en filmpjes zo gaaf om te zien!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3352607
Geweldig mooi!
Ik heb gister dus via de live stream inderdaad een stukje van de duiker gezien, zo bijzonder hoe die zich voor beweegt!

Een van mijn collega’s is vrijwilliger; maar om die duiker voort te bewegen vond hij te pittig. Geloof dat hij gister bij Xolo liep om het publiek een beetje op afstand gr houden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352617
Ronald schreef:Ik heb gisteren een filmpje van de duiker kunnen maken:

De Duiker

En een klein stukje van Xolo:

Xolo
Gave filmpjes Ronald!

Zag vanmorgen bij iemand die op het cambuurplein erbij was, dat Xolo drinkt uit een emmer water. Zo grappig!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3352623
Kaela schreef:Gave filmpjes Ronald!

Zag vanmorgen bij iemand die op het cambuurplein erbij was, dat Xolo drinkt uit een emmer water. Zo grappig!
Ja, ik vond Xolo erg leuk! Die had zo mee naar huis gemogen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352624
Ronald schreef:Ja, ik vond Xolo erg leuk! Die had zo mee naar huis gemogen!
Ja he! Hoeft geen strikje om! Wel inclusief 20 hulpjes svp ;D
Door rosmin
#3352629
voor Karin, filmpje van het water drinken van Xolo, kwam voorbij op :) twitter

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352631
Geweldig Rosmin!

Heb net op de livestream de ontmoeting tussen het meisje en de duiker gekeken. Hadden ze heel mooi gedaan. Ik ben wel echt in de ban van de reuzen hoor!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352682
Het is weer voorbij. De reuzen zijn de horizon tegemoet gevaren.

We hadden een super leuke middag op mijn werk. Mooi uitzicht en top verzorging en entertainment. En wc's bij de hand, geen overbodige luxe als je lang moet wachten (en lekkere drankjes krijgt ;D )

De foto's zijn een stuk minder, zo door het glas en met grijs weer. Maar ik heb ook snel ff gekiekt, dit moet je zien en meemaken als je de kans hebt. Maar als afsluiting hier mijn laatste sfeerimpressies:
Xololaatstedag.jpg
Xololaatstedag.jpg (618.42 KiB) 1779 keer bekeken
meisjelaatstedag.jpg
meisjelaatstedag.jpg (618.23 KiB) 1779 keer bekeken
deduikerlaatstedag.jpg
deduikerlaatstedag.jpg (742.15 KiB) 1779 keer bekeken
Links van de duiker zie je de (oranje) boot waar hij op ging. Op de zwarte steunen die te zien zijn ging hij zitten. Via de mast konden ze zijn hoofd en armen ook weer bewegen. Xolo en het meisje gingen verderop op hun boten, dat konden wij niet zien. Ik ga nog even zoeken op internet naar beelden van de boottocht. Het laatste nagenieten en dan is de stad toch echt weer reuzenvrij!

De NS had kapotte bovenlijdingen bij Meppel, dus ik mocht ook nog even een reuze taxiritje naar Zwolle doen, zodat mijn vrienden vanavond nog thuis kwamen. Wat een afsluiting van een gaaf weekend, duizenden reizeigers die niet/zeer moeilijk naar huis kunnen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3352684
Dank je wel Karin en Ro voor jullie informatie over dit evenement, ziet er geweldig uit :)
Ik ben nu aan het kijken naar een ander evenement in jullie provincie :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3352686
Zag net op mijn fb tijdlijn nog prachtige foto voorbij komen waarbij het reuzen meisje op schoot zat bij de duiker :-) helaas kan ik geen link naar de foto hier delen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door