Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352849
Bedankt allemaal! Net pas klaar met de laatste dingen inpakken. Lekker hoor plan je alles zo goed. Blijven de toekomstige bewoners hier plakken, ze moesten verdorie alleen een overname formulier tekenen. Maar je wilt ook niet onbeleefd zijn want ze betalen een net bedrag voor de overnamespullen. Ben verrot en morgen staan op kwart voor 8 de verhuizers voor de deur.
Door Anne in Zweden
#3352851
Succes vandaag met de laatste loodjes! Zoals bekend zijn die altijd het zwaarst, maar aaaaah, als je ze achter de rug hebt, dan is het zooo heerlijk om in je nieuwe huisje alles op zijn plek te zetten! Vooral als je, steeds wanneer je uit het raam kijkt, zo'n überhappy poedel over het gras ziet vliegen! ;D

:-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3353070
Zo wat een dag gisteren zeg! Maar alles is heel en onbeschadigd overgebracht, super fijne verhuizers. Alleen mijn eds lichaam heeft het nu echt even begeven.
Charlie had natuurlijk veel stress maar heeft zich supergoed gedragen, hij was wel blij met de aandacht van de verhuizers. zijn buikje was even van slag door de stress, maar dat trekt al weer goed bij. Ook ontspant hij al weer meer en speelde lekker in de tuin en natuurlijk hebben we in het dorp gelopen. Er is een route om het dorp uitgezet van 4 km met veel bomenpaadjes, dus die gaan we zeker vaker helemaal lopen, vandaag een stuk gedaan.
Vandaag een begin gemaakt met dozen legen. De woonkamer is klaar en een deel van de keuken. Ook heb ik al meer dan de helft van mijn kantoor op orde, dus we komen er wel, maar rustig aan. Maandag weer aan het werk dus als kantoor maar draait.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3353072
Fijn dat het gelukt is! En dozen uitpakken moet vooral rustig gebeuren, nu maar even uitrusten en van het weekend dat rondje maar eens goed bekijken :)
Door Eef+Stippels
#3353153
Fijn dat het achter de rug is en alles goed is gegaan!

Super dat Charlie ondanks de stress heeft kunnen genieten van de extra aandacht en de tuin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door