Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352361
Loukas schreef:Ik zie het niet lol
Ik weet niet hoe ik hem anders kan plaatsen. Tapatalk pakte hem niet rechtstreeks van de telefoon.
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352368
Charlie Angel schreef:Ik weet niet hoe ik hem anders kan plaatsen. Tapatalk pakte hem niet rechtstreeks van de telefoon.
Ok ik heb tapatalk geïnstalleerd, en dan zie ik tenminste wel de link. Maar zie nog steeds geen foto. ;D Kan het dat bovenstaanden vrienden zijn op Facebook? ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352370
Ik zie het ook niet.
Maar goed, hij is dus blij? :D Wat heerlijk. En dan voelt hij zich meteen thuis? :)
Oh ik ben zo blij voor jullie met jullie nieuwe stekje! :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352376
Voor degene die hem niet zien, je moet rechtsonder of de F van Facebook klikken dan opent het in nieuw scherm.
Bij mij doet ie het zo wel en ook niet als ik gewoon op de play knop in het midden klik
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352377
Charlie Angel schreef:Waar zal het mis gegaan zijn? Te groen, te lang gras? Hij gaat er vast wel wennen. Afbeelding

Geen idee, maar ik zou hier wel profesionele begeleiding voor willen adviseren. Dit gaat niet goed, nog even en hij kan niet meer rechtuit lopen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door