Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3352436
Charlie Angel schreef:Dank allemaal, ik zal dan wel een gedragsdeskundige aan huis laten komen. Afbeelding

Maar serieus, ik heb echt tranen weg staan pinken toen ik hem zo zag. Dit ging zo een tijd door en daarna lag hij lekker te rollen en met zijn bek over het gras te wrijven. Ook in huis heeft hij in elke kamer al gelegen. En ik was bang dat hij door de veranderingen echt van slag zou zijn.
Nou zo te zien gaat dat arme beest helemaal door het lint :biggrin2:
Blijkbaar heb je hem een groot plezier gedaan :D

Overigens kan ik het filmpje zien door gewoon in het midden op de startpijl te klikken. Heb geen facebook of zo.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352451
Angelique schreef:

Dat van slag zijn kan natuurlijk ook een positief iets zijn :)
Dat blijkt nu inderdaad ja. Net wat Lizzy ook zegt, positieve vibes.
Vandaag weer naar ons nieuwe huis gereden, een goede vriend mee die de koelkast meenam en hier de dag doorgebracht, vriend gezellig op zijn campingstijl blijven eten. Een topdag! Ook al weet ik dat we heel veel zullen gaan klussen als we hier wonen, wij zij dolgelukkig. Goede vriend moest ook vreselijk lachen om zo'n blije Charlie.

We hebben vanwege mijn gezondheid bewust gekozen om nu alleen te gaan schoonmaken en over te gaan. Hier wonend zullen wel dan kamer voor kamer aan gaan pakken. Op naar de toekomst!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3352481
:-* :-* Wat fijn dat je nieuwe huis van alle kanten zo positief 'voelt'.

Geweldig gewoon om Charlie zo te zien genieten.

Heel veel geluk en nog meer mooie momenten gewenst in je nieuwe woning. :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3352666
Charlie Angel schreef:Dank allemaal, ik zal dan wel een gedragsdeskundige aan huis laten komen. Afbeelding

Maar serieus, ik heb echt tranen weg staan pinken toen ik hem zo zag. Dit ging zo een tijd door en daarna lag hij lekker te rollen en met zijn bek over het gras te wrijven. Ook in huis heeft hij in elke kamer al gelegen. En ik was bang dat hij door de veranderingen echt van slag zou zijn.
Fijn dat Charlie zo blij is!! En geniet van jullie nieuwe huisje :-*
Door - pien -
#3352668
Charlie Angel schreef:Dat blijkt nu inderdaad ja. Net wat Lizzy ook zegt, positieve vibes.
Vandaag weer naar ons nieuwe huis gereden, een goede vriend mee die de koelkast meenam en hier de dag doorgebracht, vriend gezellig op zijn campingstijl blijven eten. Een topdag! Ook al weet ik dat we heel veel zullen gaan klussen als we hier wonen, wij zij dolgelukkig. Goede vriend moest ook vreselijk lachen om zo'n blije Charlie.

We hebben vanwege mijn gezondheid bewust gekozen om nu alleen te gaan schoonmaken en over te gaan. Hier wonend zullen wel dan kamer voor kamer aan gaan pakken. Op naar de toekomst!
Heel veel plezier in jullie nieuwe huis :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352775
De afgelopen dagen heel grondig het hele huis schoongemaakt, dat was keihard nodig. Nu weer terug in Deventer, Charlie baalt.
Morgen de laatste dingen inpakken en dan woensdag de grote verhuizing! Kan niet wachten om in ons eigen bed in ons eigen huisje te slapen en dan je bakje thee in de tuin te doen ' s ochtends. Natuurlijk wel nog een hele zooi dozen uitpakken.

Dan hoeven we later alleen nog een dagje terug om de flat netjes achter te laten. De nieuwe bewoners nemen de vloer, badkamermeubel en gordijnen over, dus dat hoeven we allemaal niet weg te halen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352776
Oo dat is echt bijna :D
Dat is echt zo fijn als het achter de rug is.
En Charlie vergroot alleen maar het positieve gevoel van het nieuw huisje, dat is ook wel een mega fijn gevoel. Dus Charlie ook nog 2 daagjes volhouden :biggrin2:
Door zurca
#3352779
Ach toch... wat geweldig om te zien en te lezen dat Charlie zo happy-de-peppy is op zijn nieuwe stek!
Ik wens jullie alvast een voorspoedige verhuizing toe woensdag en dan heerlijk genieten in jullie nieuwe huisje in je ohzo vertrouwde omgeving. Veel geluk met zijn drietjes :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352782
Nu gaat het hard :) als je maar over bent en die flat kwijt bent dan ben je al een heel end. Dozen uitpakken, lekker rustig aan doen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door