Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Loukas
#3352379
Na wat gepruts in tapatalk zie ik het filmpje. Wat een zalig gelukkige hond!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Door eelke
#3352386
Charlie, het is natuurlijk een compliment voor dit forum dat je deze vraag hier stelt, maar ik wil je toch vragen hem bij een hondengedragskundige weg te leggen, dit is te complex om zo vanaf de computer te beoordelen.
Door Anne in Zweden
#3352393
eelke schreef:Charlie, het is natuurlijk een compliment voor dit forum dat je deze vraag hier stelt, maar ik wil je toch vragen hem bij een hondengedragskundige weg te leggen, dit is te complex om zo vanaf de computer te beoordelen.
;D ;D ;D

Verder wel helemaal met je eens natuurlijk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3352396
Dank allemaal, ik zal dan wel een gedragsdeskundige aan huis laten komen.

Maar serieus, ik heb echt tranen weg staan pinken toen ik hem zo zag. Dit ging zo een tijd door en daarna lag hij lekker te rollen en met zijn bek over het gras te wrijven. Ook in huis heeft hij in elke kamer al gelegen. En ik was bang dat hij door de veranderingen echt van slag zou zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3352397
Charlie Angel schreef:Dank allemaal, ik zal dan wel een gedragsdeskundige aan huis laten komen. Afbeelding

Maar serieus, ik heb echt tranen weg staan pinken toen ik hem zo zag. Dit ging zo een tijd door en daarna lag hij lekker te rollen en met zijn bek over het gras te wrijven. Ook in huis heeft hij in elke kamer al gelegen. En ik was bang dat hij door de veranderingen echt van slag zou zijn.

Dat van slag zijn kan natuurlijk ook een positief iets zijn :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352426
eelke schreef:Charlie, het is natuurlijk een compliment voor dit forum dat je deze vraag hier stelt, maar ik wil je toch vragen hem bij een hondengedragskundige weg te leggen, dit is te complex om zo vanaf de computer te beoordelen.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Lizzy
#3352427
Charlie Angel schreef:Dank allemaal, ik zal dan wel een gedragsdeskundige aan huis laten komen. Afbeelding

Maar serieus, ik heb echt tranen weg staan pinken toen ik hem zo zag. Dit ging zo een tijd door en daarna lag hij lekker te rollen en met zijn bek over het gras te wrijven. Ook in huis heeft hij in elke kamer al gelegen. En ik was bang dat hij door de veranderingen echt van slag zou zijn.
Zo zie je maar hoe we ons nog in onze honden kunnen vergissen!

Hij voelt gewoon aan alle kanten positive vibes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door