Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351921
Voor een vriendin met budget problemen ben ik op zoek naar Prednoral. Ik weet het ..dit is niet de juiste weg / manier maar die discussie ga ik niet winnen...
Ze heeft hond die soms uit het niets vandaan helemaal gek wordt van de jeuk. Van de dierenarts krijgt ze geen Prednoral meer omdat hij een heel uitgebreid onderzoek wil (bloed / allergie etc)....dat snap ik ook wel maar met de uitkomst kan ze niks als wij b.v. het geld voor dit onderzoek zouden betalen want er zijn gewoon geen middelen om de eventuele uitkomst op te volgen door b.v. speciale voeding etc.
Ookdie discussie heb ik al gevoerd.
Het is mij al een paar keer gelukt om via MP Prednoral te kopen. Ze heeft hem dan minder dan de helft van wat hij mag en dat is al voldoende. Ze weet via de dierenarts de nadelen en dat het geen medicijn is om langdurig te geven maar langdurig jeuk kaal stress etc. kan ook niet het is een oudere hond dus als hij uiteindelijk gewoon blij is voor een periode en geen jeuk heeft en dan misschien a.g.v. de Prednoral wat korter leeft is dat toch het beste.

Mocht iemand een alternatief goedje weten wat net zo goed werkt als prednoral ook prima..ik kan het niet meer aan zien....

Nogmaals het verdient allemaal geen schoonheidsprijs en eigenlijk ben ik ook wel beetje boos maar daar win ik niks mee....Hij lijkt geen vlooien te hebben maar wat het wel is..hij is inmiddels bijna kaal en wordt gek van de jeuk..
#3351967
Angelique schreef:Hoeveel mg?

Ga ik even vragen..volgens mij heeft ze al verschillende gehad en op basis van wat het hondje mag breekte ze hem in de helft of in vieren.
Volgens mij heeft ze 10 mg en 20mg gehad en redt ze het met 5mg dus op basis daarvan breekt ze

Vorige foto opgezocht..was inderdaad 20 mg en dat doet ze in 4-en
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door