Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3351841
Ik ga het toch maar gewoon vragen! :-[

Wie weet er een goede bioresonantie therapeut?

Er zijn er zoveel, ik heb echt geen idee welke er goed is en welke niet.

Ik woon in Den Haag, maar ik wil er best een stuk voor rijden.

(Goed verhaal, lekker kort! ::) ;) :-[ )
Door Maika
#3351863
Ik heb goede ervaringen met Gaby van Wijlen uit Breda.
Zij doet het niet meer zelf maar heeft haar klanten over gedaan aan Wies Dekker van Visioen in Breda, ze heeft Wies in ieder geval een lange periode ook begeleid.

Mijn vorige hond was opgegeven maar heeft er 5 gezonde jaren bijgekregen door bioresonantie.
Gebruikersavatar
Door joel
#3351903
Ik ben met de hond bij https://dianwagemakers.nl geweest.
Zij is zelf zo rustig en relaxt, had bij de eerste 5 min al dat er nu eens écht geluisterd werd naar mij over waarom ik me zorgen maakte over hem.
Legde toen heel goed uit hoe en wat er volgens haar mis was qua gezondheid. Heeft Qadir super behandeld en gaf ook aan waar we thuis mee aan de slag konden.
Ook het mail contact tussendoor is super! nu nog onder behandeling/controle en zou niet anders willen!
We hadden kunnen kiezen om dichterbij een DA te vinden maar heb gelukkig naar Mn gevoel geluisterd.
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3351925
Sorry, ik ben een beetje dom geweest zie ik. Ik wist helemaal niet dat je met je huisdieren ook naar zo'n therapeut kunt gaan :-[.
Ik ben voor m'n zelf op zoek.
Maika schreef:Ik heb goede ervaringen met Gaby van Wijlen uit Breda.
Zij doet het niet meer zelf maar heeft haar klanten over gedaan aan Wies Dekker van Visioen in Breda, ze heeft Wies in ieder geval een lange periode ook begeleid.
Mijn vorige hond was opgegeven maar heeft er 5 gezonde jaren bijgekregen door bioresonantie.
Maika schreef:Gaby behandelde mensen en dieren, volgens mij Wies ook.
Bedankt, ik heb de site van Wies Dekker gevonden :)
hamada schreef:Zoek je voor jezelf of voor een van je huisdieren/

Voor mezelf heb ik goede ervaringen met Sandra Haarhuis (praktijk Sansani in Son).
Voor mezelf, sorry niet aan gedacht dat erbij te zetten :-[

Bedankt, ook haar site heb ik gevonden. Top!
joel schreef:Ik ben met de hond bij https://dianwagemakers.nl geweest.
Zij is zelf zo rustig en relaxt, had bij de eerste 5 min al dat er nu eens écht geluisterd werd naar mij over waarom ik me zorgen maakte over hem.
Legde toen heel goed uit hoe en wat er volgens haar mis was qua gezondheid. Heeft Qadir super behandeld en gaf ook aan waar we thuis mee aan de slag konden.
Ook het mail contact tussendoor is super! nu nog onder behandeling/controle en zou niet anders willen!
We hadden kunnen kiezen om dichterbij een DA te vinden maar heb gelukkig naar Mn gevoel geluisterd.
(Wat een mooi onderschrift :smitten:)

Wat fijn dat Qadir er zo goed mee geholpen is!
Ik zoek in dit geval een therapeut voor mezelf, maar dat het ook voor dieren werkt is heel mooi om te horen.

In de ziekenhuizen ben ik wel zo'n beetje klaar. Nu verder met het bewandelen van een ander pad ::)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3352286
Simpel uitgelegd is Bioresonantie eigenlijk een soort acupunctuur maar dan zonder naalden
Via allerlei ampullen en met behulp van een 'ontvanger'een slinger en bioresonantie-apparaat wordt uitgezocht waar je lijf op reageert qua klachten
Daarna wordt je met datzelfde bioresonantie-apparaat en magnetische ballen die je vasthoud de behandeld vaak met aanvullende homeopatische preparaten en eventueel een tijdelijk dieet

Heel bijzonder om mee te maken en voor ons was het nog al (zacht gezegd) ongeloofwaardig..... maar ons kind is dankzij deze meneer weer een kind geworden zonder allergien, zonder maandelijkse bezoeken aan de longarts, kinderarts, oogarts en noem maar op
Niemand kon hem effectief helpen op 4 jarige leeftijd, behalve met medicatie voor volwassenen... daarmee werden de symptomen enigszins onder controle gehouden maar was hij nooit klachtenvrij en lag regelmatig ziek op bed omdat hij gewoon niet meer verder kon

Na 1 bezoek bij de bioresonantie-meneer, druppeltjes voor 3 weken en een erg heftig dieet voor 3 weken, bleek hij opeens ook zonder oorontstekingen, astma-aanvallen, bloedneuzen, door allergien (welke konden ze nooit ontdekken) kreeg hij zelfs littekenweefselgroei op zijn iris wat onwijs pijnlijk was.... allemaal weg na die behandeling

Zo af en toe moest het worden opgefrist, maar die opfrisbeurten waren uiteindelijk maar 1 keer per jaar.... en ondertussen is hij een kanjer van (bijna) 20 die naast hooikoorts, nergens meer last van heeft

Dus als hij er op tijd aan denkt, gaat hij nog jaarlijks langs om even weer in het gareel getrokken te worden en ook zijn hooikoorts is dan bijna verwaarloosbaar (maar dan moet hij er wel aan denken om voor het seizoen een afspraak te maken want als de klachten er eenmaal zijn, is het effect vele malen minder helaas)
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3353705
Bedankt allemaal voor de suggesties :-* ! Soema zit in Den Haag en heeft goede recensies, dus die heeft dan uiteraard de voorkeur.

Het heeft me even wat tijd gekost, gisteren las ik jou aanvullende reactie Ina, en heb direct gebeld en gemaild met Dokter Soema.
Volgende week donderdag om 13.30 uur heb ik een afspraak.
Ik ben heel erg benieuwd.

Eet je zoon nu nog volgens een speciaal dieet, of is dat niet nodig?
Wat een verhaal zeg, super!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3353745
Joyce1985 schreef:Bedankt allemaal voor de suggesties :-* ! Soema zit in Den Haag en heeft goede recensies, dus die heeft dan uiteraard de voorkeur.

Het heeft me even wat tijd gekost, gisteren las ik jou aanvullende reactie Ina, en heb direct gebeld en gemaild met Dokter Soema.
Volgende week donderdag om 13.30 uur heb ik een afspraak.
Ik ben heel erg benieuwd.

Eet je zoon nu nog volgens een speciaal dieet, of is dat niet nodig?
Wat een verhaal zeg, super!
Nee, het dieet is bij hem altijd maar voor een bepaalde tijd, dus eigenlijk de tijd die hij supplementen moet nemen
Daarna is alles weer op zijn plek geslagen en mag hij weer gewoon alles eten

De eerste keer was het heftigst, toen mocht hij voor 3 weken echt heeeeel erg veel niet, geen suiker, zout, melk, kip, varken, rund, E-nummers, paddestoelen, soja en weet ik nog wat
Daarnaast moest hij 2 keer per dag 2 soorten druppels door zijn drinken en die waren volgens hem juk :P
Dat was veel maar met een jong kind nog wel te managen, met hier en daar een speciaal tasje als hij ergens ging spelen... de meeste ouders zorgden gewoon dat hun kroost ook niks kregen wat die van ons ook niet mocht

De keren daarna was het maar voor een weekje... druppels en eigenlijk alleen een suiker en zuivelban

Dus prima te doen

Ik ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden :biggrin2: .... meneer Soema is een schatje (wel goed luisteren, hij heeft nogal een Aziatisch accent, maar gewoon vragen als je iets niet begrijpt of volgt)
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3354238
Ik ben vandaag bij dokter Soema geweest :biggrin2: .
Bedankt Ina! :-*

Dat apparaat sloeg aardig op hol bij mij ;)
Ik mag 4 weken geen suiker, paddenstoelen en schimmelkaas ( :biggrin2: ) (of producten waar suiker in zit), en ik heb 3 soorten druppels (2x per dag 15 per soort), ik moet nog wat pillen ophalen bij de natuurwinkel (ik weet even uit m'n hoofd niet welke) en 3 keer per dag een theelepel zilverwater.

Het zal toch niet zo zijn, dat ik straks na 32 jaar geen pijn meer zal hebben?
Dan geef ik een feest en mogen jullie allemaal komen!! :D ;D

Oei ja, bij kinderen zal dat inderdaad een stuk lastiger zijn. Zeker met naar school gaan e.d.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3354240
En.... heb je er een beetje een goed gevoel bij?
Wij hadden de eerste keer echt een 'Jomanda' gevoel :o
Maar omdat we eigenlijk niet zoveel opties meer hadden behalve een super zwaar regulier traject wat de problemen niet oploste hadden we zoiets van 'we zien wel waar het schip strand'
Het deed hem geen pijn en hij vond meneer Soema wel grappig met zijn slingers, transistor, potjes spugen en accentje ;D

Pas wel op met suiker hé.... dat zit werkelijk waar overal in, in vlees, vleeswaar, potjes, pakjes, brood, broodvervangers, kaas.... bedenk het en ze proppen er suiker (of iets wat hetzelfde is maar met een ander naampje) in

Gelukkig hebben de meeste supermarkten tegenwoordig genoeg keus, maar het is echt even etiketten lezen de eerste keren als je boodschappen doet.

En ik hoop voor je dat het je van je pijn gaat verlossen.... zou toch super zijn O0
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door